• Omdat Q wel wat meer topics kan gebruiken

    Ween met mij mee, want:
    1) Vier van de vijf dagen beginnen mijn lessen om 8u (veel te vroeg om op te letten bij saaie hoorcolleges), iedere week opnieuw
    2) Drie lessen anatomie worden vervroegd van 8u naar 7u45 (ja, dat kwartier maakt veel uit in de ochtend van een student)
    => tussentijdse conclusie: KU Leuven gunt me geen slaap
    3) Mijn rijles deze zaterdag is van de namiddag verplaatst naar 8u 's ochtends (bye bye enige uitslaapdag)

    Algemene conclusie: Rip slaap en rip uitgerust gevoel (want zelfs al kruip ik om 22u in mijn bed, dan nog ben ik de volgende ochtend een wrak). Ik ben zo'n aansteller, maar slapen is echt m'n grootste passie, meh.

    Hebben jullie nog tragisch nieuws gekregen deze week?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Al mijn sad news valt in het niets vergeleken met jou. Rip. Sterkte met deze zware tijden ❤️


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Arm. Arm. Arm schaapje. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kom naar gent! (wbw) De lessen beginnen hier volgens mij nooit voor 8u30, tenzij eens uitzonderlijk ofzo.
    Of skip de lessen, want er zullen vast ook vakken zijn waarvan de cursus goed genoeg is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Kom naar gent! (wbw) De lessen beginnen hier volgens mij nooit voor 8u30, tenzij eens uitzonderlijk ofzo.
    Of skip de lessen, want er zullen vast ook vakken zijn waarvan de cursus goed genoeg is. ^^

    Haha, lessen met een goede cursus, maakt dat mee :')
    Nee, de enige les met een cursus die voldoende is valt bijna nooit 's ochtends :/ Mijn leven is zo sad :c

    En wat zijn jullie gelukzakken in Gent... Maar 3u op de trein is net iets te veel vind ik :')

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 17:55 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Kom naar gent! (wbw) De lessen beginnen hier volgens mij nooit voor 8u30, tenzij eens uitzonderlijk ofzo.
    Of skip de lessen, want er zullen vast ook vakken zijn waarvan de cursus goed genoeg is. ^^


    Of waarvan de les wordt opgenomen (wbw)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Of waarvan de les wordt opgenomen (wbw)

    Proffen nemen de les nooit op en studenten mogen het niet meer opnemen - nieuwe regel sinds dit jaar vanwege de privacy van de proffen ofzo. Dus ik ga maar verder wenen in een hoekje :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze zware tijden, weet dat er altijd iemand is om je te steunen

    Ik ga verder mijn mond over mijn leven houden voordat mensen jaloers raken XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    That's sad! :c
          Kom naar Schotland, sneeuwvrij en uni stakingen. >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Achh dat is echt idd wel om te janken succes!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    KUL suckt :’)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faelain schreef:
    (...)

    Of waarvan de les wordt opgenomen (wbw)


    Helaas heb ik dat geluk ook nog nooit gekend. Of ja, ik noem het geen geluk want mezelf kennende zou ik het dan maar gaan uitstellen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ai ai ai, mijn tragische nieuws is dat ik nog een paar keer gepijnigd moet worden bij de chiropractor. D: Maar its for a good cause.


    The truth is out there.

    Ik heb op de KU Leuven ooit examen gehad op een zaterdag om 8 uur 's ochtends. Die mannen hebben een collectieve afkeer van slapen ofzo. :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Even onder een spoiler ivm met enige triggers of iets.

    Goeie vriendin van ons is overleden die in 2009 een auto ongeluk heeft gehad waar ze in eerste instantie niet uit zou komen, toch gebeurd zwaar beperkt... Overlijd 4 jaar later haar man binnen 6 weken aan kanker. En van de week dus gehoord dat zij nu ook deze week is gegaan...


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Even onder een spoiler ivm met enige triggers of iets.
    Goeie vriendin van ons is overleden die in 2009 een auto ongeluk heeft gehad waar ze in eerste instantie niet uit zou komen, toch gebeurd zwaar beperkt... Overlijd 4 jaar later haar man binnen 6 weken aan kanker. En van de week dus gehoord dat zij nu ook deze week is gegaan...

    Heel veel sterkte!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.