• Members of the WAG-gang

    ~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    ~Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 20:00 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ploemeur schreef:
    (...)

    Ik heb een honden knuffel erbij gelegd voor de geur. Ik kan hem pas in augustus ophalen. Zaterdag zijn ze 8 week.


    Maar ze mogen toch na 8 weken al bij hun moeder weg? Ik kreeg Alix toen hij 9 weken was. Eigenlijk toen hij 8 weken was, maar toen werd hij heel ziek en moest ik wachten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ploemeur schreef:
    (...)

    Ik heb een honden knuffel erbij gelegd voor de geur. Ik kan hem pas in augustus ophalen. Zaterdag zijn ze 8 week.

    Haal je hem dan ook die zaterdag al op? Of dat niet..


    Everything is worse without music.

    Followill schreef:
    (...)
    Oh dan slaapt ie gewoon in de kamer ofzo? Die van ons lag altijd onder de trap maar we hebben nu twee plekjes voor hem in de woonkamer en onder de trap. :9~


    Ja, dan ligt in hij in het hoekje tussen de kast en de stoel van de eettafel. Heel klein en daar propt die koe zich dan tussen. Hij heeft ook een Bench gehad, en niemand mocht erin behalve ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gisteren we namen hem mee naar binnen en Radja komt eraan en ik dacht dat hij weg zou gaan en hij klaait snow zo een langs de kop. En nu zijn ze bang voor elkaar.


    Everything is worse without music.

    Nee in augustus. Want we zitten met de vakantie.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bartra schreef:
    (...)

    Ja, dan ligt in hij in het hoekje tussen de kast en de stoel van de eettafel. Heel klein en daar propt die koe zich dan tussen. Hij heeft ook een Bench gehad, en niemand mocht erin behalve ik.

    Ahw dat is wel lieeef!


    Everything is worse without music.

    Followill schreef:
    (...)
    Ahw dat is wel lieeef!


    Alix is gewoon lief. Voor mij dan, tenminste.(joehoe)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Followill schreef:
    Gisteren we namen hem mee naar binnen en Radja komt eraan en ik dacht dat hij weg zou gaan en hij klaait snow zo een langs de kop. En nu zijn ze bang voor elkaar.


    En wat is Radja voor een dier?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ploemeur schreef:
    Nee in augustus. Want we zitten met de vakantie.


    Ochja, natuurlijk. Stom van me.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een kat haha. Zijn naam is gewoon afschuwelijk lelijk.


    Everything is worse without music.

    Followill schreef:
    Een kat haha. Zijn naam is gewoon afschuwelijk lelijk.


    Een hond een kat en dat werkt samen? Nouja met je Snow niet dan maar met je oude hond? Zijn naam doet me denken aan Ranja.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 9:55 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Een hond een kat en dat werkt samen? Nouja met je Snow niet dan maar met je oude hond? Zijn naam doet me denken aan Ranja.

    Nou we hadden boris en tijger voor dat hun twee kwamen.. en die gingen wel samen. Toen ze nog kleiner waren sliepen ze met elkaar buiten maar toen later .. hielden ze gewoon afstand maar Radja is het niet gewend.. naam hebben we zelf ook niet gekozen want ik wou heb Bo noemen, en snow ook niet. :')


    Everything is worse without music.

    Ik mag vanaaf mijn username veranderen :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Followill schreef:
    (...)
    Nou we hadden boris en tijger voor dat hun twee kwamen.. en die gingen wel samen. Toen ze nog kleiner waren sliepen ze met elkaar buiten maar toen later .. hielden ze gewoon afstand maar Radja is het niet gewend.. naam hebben we zelf ook niet gekozen want ik wou heb Bo noemen, en snow ook niet. :')


    Oh, oke (: Ik vind het altijd schattig als een hond en een kat vriendjes zijn. Ik heb ook niet voor Alix gekozen, ik vind het een lelijke naam maar me ouders wilden hem zo noemen. Dus ik noem hem altijd van alles en alleen als ik boos ben Alix.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Oh, oke (: Ik vind het altijd schattig als een hond en een kat vriendjes zijn. Ik heb ook niet voor Alix gekozen, ik vind het een lelijke naam maar me ouders wilden hem zo noemen. Dus ik noem hem altijd van alles en alleen als ik boos ben Alix.

    Nee dat is echt jammer dan als je niet de naam kan geven die je wilt, mijn papa en mama wouden onze nieuwe kat dan ook wel Bo noemen maar toen zat Radja bij de dierenarts en anders moest ie naar het Asiel en dat wouden we hem niet aan doen, en het is gewoon echt een schat.


    Everything is worse without music.