• Members of the WAG-gang

    ~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    ~Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 20:00 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nope vind hem niet mee rop de pc. Op mp3 staat hij ook niet. Maar wel in mijn media player lijst maar dan krijg ik zo'n blauw infobolletje.


    Tears are words the heart can't say.

    Bartra schreef:
    (...)

    Eigenlijk best stom aangezien ik hem leuk vind. Maar ergens ik weet niet, ik en jongens werken gewoon niet langer dan 6 weken.

    Dara heb ik geen ervaring mee. Mijn ouders zien me liefst single blijven tot mijn 30ste. Carriere en school voor alles.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Dara heb ik geen ervaring mee. Mijn ouders zien me liefst single blijven tot mijn 30ste. Carriere en school voor alles.


    Hahaha, jouw ouders zijn vreemd. Oke, me vader haat iedere jongen die alleen maar naar me kijkt. Me moeder vindt dat ik moet genieten van mijn leven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Hahaha, jouw ouders zijn vreemd. Oke, me vader haat iedere jongen die alleen maar naar me kijkt. Me moeder vindt dat ik moet genieten van mijn leven.

    ik denk dat ze bang zijn dat ik alles in mijn leven laat vallen dan. Ik kan niet combineren. School vrienden en Q is perfect. Vriendje erbij en dan laat ik zeker vanalles vallen en dat willen ze niet. En ik ook niet. Als ik gefocust ben op een doel, wil ik er niet van afwijken.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    ik denk dat ze bang zijn dat ik alles in mijn leven laat vallen dan. Ik kan niet combineren. School vrienden en Q is perfect. Vriendje erbij en dan laat ik zeker vanalles vallen en dat willen ze niet. En ik ook niet. Als ik gefocust ben op een doel, wil ik er niet van afwijken.


    Dat snap ik. Ik heb ook doelen die ik wil bereiken alleen ik ben heel goed in dingen combineren. En ik weet waar mijn prioriteiten liggen en die liggen bij school en me vrienden. Vriendjes zijn dus echt op de laatste plaats. Maar als ik een vriendje heb geef ik hem wel aandacht hoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Dat snap ik. Ik heb ook doelen die ik wil bereiken alleen ik ben heel goed in dingen combineren. En ik weet waar mijn prioriteiten liggen en die liggen bij school en me vrienden. Vriendjes zijn dus echt op de laatste plaats. Maar als ik een vriendje heb geef ik hem wel aandacht hoor.

    Ik ben te vatbaar voor afleiding. Daarmee dat ik me dit jaar grotendeels op school gefocust heb. Wat wel zijn vruchten heeft afgeworpen. 20 % verschil met mijn eindtotalen van vorig jaar. Ik was zo blij dat ik nog eens zoveel kon halen. Nu weet ik ten minste dat ik het kan als ik er voor ga.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 12:24 ]


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Ik ben te vatbaar voor afleiding. Daarmee dat ik me dit jaar grotendeels op school gefocust heb. Wat wel zijn vruchten heeft afgeworpen. 20 % verschil met mijn eindtotalen van vorig jaar. Ik was zo blij dat ik nog eens zoveel kon halen. Nu weet ik ten minste dat ik het kan als ik er voor ga.


    Oeh, dat is wel heel netjes. Ik ben ook echt zo trots op mijn cijferlijst van mijn examen. Ik heb genoeg punten om naar VWO te kunnen, alleen doe ik het niet. Ik ben te lui daarvoor.:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Oeh, dat is wel heel netjes. Ik ben ook echt zo trots op mijn cijferlijst van mijn examen. Ik heb genoeg punten om naar VWO te kunnen, alleen doe ik het niet. Ik ben te lui daarvoor.:W

    Ikw eet het nog niet. Morgen bellen ze als het slecht is enzo.
    Woensdag weet ik of ik een a b of c heb. donderdag weet ik mijn cijfers. Ik hoop dat ik toch eind 70/ begin 80 heb anders ga ik vast telerugesteld zijn in al mijn werk dat ik dit jaar gedaan heb.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Ikw eet het nog niet. Morgen bellen ze als het slecht is enzo.
    Woensdag weet ik of ik een a b of c heb. donderdag weet ik mijn cijfers. Ik hoop dat ik toch eind 70/ begin 80 heb anders ga ik vast telerugesteld zijn in al mijn werk dat ik dit jaar gedaan heb.


    Zo voel ik met ook altijd. Dan werk je het hele jaar keihard en de laatste proefwerken gaan dan kei slecht en dan zijn altijd al mijn 8en weg-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Zo voel ik met ook altijd. Dan werk je het hele jaar keihard en de laatste proefwerken gaan dan kei slecht en dan zijn altijd al mijn 8en weg-,-'

    als ik begin 70 heb ga ik een egzicht hebben waar iedereen aan weet laat me met rust of je riskeert je leven. En ik hoop niet dat het zo'n gezicht wordt. Dan zou ik echt met iets naar iemand kunnen gooien.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    als ik begin 70 heb ga ik een egzicht hebben waar iedereen aan weet laat me met rust of je riskeert je leven. En ik hoop niet dat het zo'n gezicht wordt. Dan zou ik echt met iets naar iemand kunnen gooien.


    Hahahah, je bent precies mij als het over school gaat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    (...)

    Hahahah, je bent precies mij als het over school gaat.

    Hhaha


    Tears are words the heart can't say.

    Voila nu nog mp3 opladen en dan is dat allemaal al gedaan.


    Tears are words the heart can't say.

    Hahahaha, ik laat mijn iPod altijd op in de boxen en dan laat ik hem spelen en nog raakt hij heel snel vol, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb er iets bij gekocht zodat hij in het stopcontact kan. En ik mag nu wel niet vergeten hem daarna in mijn strandtas te steken. Anders heb ik er morgen lekker veel aan, als hij hier op mijn bureau ligt te blinken.


    Tears are words the heart can't say.