• Ik heb weer behoefte aan leesvoer. Even een lijstje:

    - HP
    - Twilight (geen wolfpack!)
    - Onbekende personen
    - Geen 16+

    Onbekende personen mag fantasy zijn, maar dat hoeft niet. Geen fantasy is ook heel erg welkom!!
    Ook JB-stories of stories over andere bekende personen liever niet, tenzij het HP- of Twilight-related is, natuurlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [url=
    http://www.quizlet.nl/stories/55803/switching-paths--gw-amp-dm/?message=313]Switching Paths.[/url]


    A Memphis and Mudblood production.


    Evelyn en Macy Poynter zijn een tweeling, maar verschillen van elkaar qua innerlijk als dag en nacht.
    Macy is al vroeg een trouwe aanhangster van de gevreesde lord Voldemort, terwijl Evelyn een felle voorstander is van de Order of the Phoenix.
    Hun ouders proberen ze angstvallig uit de problemen te houden, maar ze kunnen niet voorkomen dat Macy een Death Eater wordt.
    Als Macy en Evelyn op een dag zo'n heftige ruzie hebben, besluiten ze elkaar uit te dagen om elkaars leven te leiden, om te kijken wie er nu het zwaarste leven heeft.
    Ze proberen elkaars leven te verwoesten, zodat veel plannetjes zowel van de Death Eaters als van de Order mislukken.
    Maar ze kunnen niet voorkomen dat er naast haat, vriendschap en verraad een nieuw gevoel opkomt; de liefde.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    .


    - Onbekende personen
    - Fantasy


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Link

    The life of a Weasley:
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met als hoofdpersoon Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel en Hermelien Griffel.


    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world:
    Myrthe Aalsbeek heeft de eerste vier jaar van haar schooltijd op Beauxbatons gezeten. Maar als haar ouders naar Engeland verhuizen, moet ze het vijfde jaar opnieuw beginnen op Zweinstein. (Ron Wemel-lovestory :$)


    Hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    Een verhaal over een gearrangeerd huwelijk tussen een onwillige prinses en een tot nog toe mysterieuze graaf.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/

    Mijn twee twilight-fanfictions:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Do I Love You Or Do I Love You Not?

    Nieuwe samenvatting :

    Joyce is een meisje van 15 dat niks om haar uiterlijk geeft. Maar als ze een vriendje krijgt verandert ze. Maar als haar vriendje gaat verhuizen ontmoet ze nog iemand. Maar dat loopt niet goed af...

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    deniselove schreef:
    TWILIGHT



    Melissa gumble gaat na het overlijde van haar moeder naar een andere stad doordat er teveel herinneringen overgebleven zijn in haar geboortestad.
    Ze gelooft niet in liefde omdat in haar verleden jongens haar al genoeg pijn hebben gedaan.
    Zal er veel veranderen wanneer ze in fork's komt en vind ze dit keer wel de vrienden die ze altijd al had willen hebben.


    http://www.quizlet.nl/stories/57975/youre-there-for-me-feat-edward-cullens/


    -

    Stronger || Fred Weasley.



    Hope Evans, een meisje in het 5e jaar van Griffoendor. Ze heeft het erg naar haar zin op Hogwarts. Ze is niet erg zeker van zichzelf ook al laat ze dat aan niemand zien. Ze kan het niet uitstaan dat Fred Weasley op haar valt, en ontwijkt hem dus ook zo veel mogelijk.

    Fred Weasley, een van de bekende Griffoendor tweeling, staat bekend om zijn grappen met zijn broertje. Fred is tot over zijn oren verliefd op Hope Evans, die hem helemaal niet ziet zitten. Hij raakt helemaal van zijn stuk door alle afwijzingen van Hope.


    ---


    Hope you like it? Net twee hoofdstukken, gister begonnen...


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.



    Twee broers lijden een gelukkig leven. Beiden zijn ze gehecht aan elkaar en beleven ze de dolste pret. Tot op een dag dat de oudste broer half dood uit het water word gered, door Nate - zijn jongere broer -. Hij wist niet wat er gebeurd was of hoe hij in het water terecht gekomen was. Hij begint ziek in zijn hoofd te worden, maar daar bleef het niet bij. Plots daagd er een aantrekkelijk, mysterieus meisje op. Langzaam vallen ze beiden voor haar charmes, maar ze verbergd meer dan wat de jongens ooit zouden kunnen bedenken. De kracht van de duisternis, treft hun beiden , met ernstige gevolgen..


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Je mag de mijne wel proberen:

    Miserable:
    Wat kan er nog mis gaan als je ouders en zus omkomen in een ongeluk?


    :3