• De afgelopen tijd komt het steeds vaker voor dat er kleuren en andere HTML in de titels van quizzen wordt gebruikt. Dit is echter niet de bedoeling!

    Door een foutje in de software werd deze HTML er niet uitgefilterd.

    Inmiddels is dit opgelost. Alle titels die nog wel HTML bevatten zullen moeten worden aangepast. Je kunt dit zelf doen of anders zal een moderator dit voor je doen.

    Er zijn genoeg mogelijkheden om je quiz een leuk kleurtje te geven. De titels zullen echter gewoon saai en kleurloos moeten blijven...


    Dit is mijn signature...

    yeah, ik vond die keuren titels bij het forum erg vervelend, want zo kon ik niet zien of dat ik al op die topic ben geweest. [als ik op een topic heb geklikt word die titel namelijk grijs, best normaal x'D]


    And all the girls in the front row scream your name.

    Kan je dan ook niet meer onderstrepen? =[

    jammer =P


    Freedom's just another word for nothing left to lose.

    Beter ga je geen topic omhoog kicken van 2 jaar geleden x'D


    -

    Sorry maar denk even twee keer na voordat je een héél oud topic omhoog gaat trappen..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:21 ]


    your eyes are like stars in the night.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 23:01 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Serieus, waarom worden oude topic's altijd omhoog geschopt? Dit Topic is al bijna 3 jaar oud._.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Marauderette schreef:
    Wow, het lijkt wil alsof ik onder een rots heb geleefd. Wanneer waren er kleuren in de titels?


    In een lang vergaan tijdperk.

    Twee jaar geleden ofzo -> zie topicdatums


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Poseidon schreef:
    Sorry maar denk even twee keer na voordat je een héél oud topic omhoog gaat trappen..


    Inderdaad. Dacht zelf even van 'oh er is weer iets nieuws!' Niet dus!


    MUSIC && FASHION