• Ik wil niet zielig overkomen ofzo >< Maar de laatste tijd voel ik me echt kut ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen,het is alsof ik in een droom leef en niet meer kan genieten van het leven,echt ik vind dit zo kut,weet iemand waar het aan kan liggen x[


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb da ook.En ik weet zelf ook ni waarom.en ik denk steeds meer en meer aan zelfmoord.Dus ik heb zowat het zelfde probleem.

    Misschien met de 'ruzie' met SWEETxQUEEN
    Sorry ik wil me niet moeien :X


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik heb da ook.En ik weet zelf ook ni waarom.en ik denk steeds meer en meer aan zelfmoord.Dus ik heb zowat het zelfde probleem.

    ik snap je helemaaal..


    Pictures fade away, but memories are forever

    ja ik ook, ik heb hetzelfde en denk ook veel aan zelfmoord omdat de laatste tijd echt alles tegesteekt enzo, ik vind het vreemd ze ma ik kijk de laatste tijd altijd naar hoge gebouwen :S
    geen commentaar ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb da ook.En ik weet zelf ook ni waarom.en ik denk steeds meer en meer aan zelfmoord.Dus ik heb zowat het zelfde probleem.


    Ik heb ook dat fxing raar idee :X


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik heb soms een beetje last ervan. Ik leef voor mijn gevoel inieder geval niet in de werkelijke wereld, maar dan houdt het ook op. Zelfmoordgedachten had ik vorig schooljaar wel, maar nu nooit meer. Gelukkig maar..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien moet je iets gaan doen wat je echt leuk vind. Ga met vriendinnen uit bijv. ?


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar ik snap het gewoon niet meer,Ik vind niets meer leuk,alles valt tegen,Ik voel me nergens op mijn gemak ¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    gelijk ik ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Volges mij heeft iedereen weleens zo'n periode...
    Maar er moet toch wel IETS zijn wat je heel leuk vind?
    Naar concerten gaan/QL?
    probeer je daarop te concentreren^^


    If you want me to listen, whisper...

    Volges mij heeft iedereen weleens zo'n periode...
    Maar er moet toch wel IETS zijn wat je heel leuk vind?
    Naar concerten gaan/QL?
    probeer je daarop te concentreren^^

    Tjah dat is het probleem dus ik probeer altijd leuke dingen te doen,Maar dan sta ik er maar bij van,Omg ik heb hier geen zin in enzo.Ik zit er gewoon niet bij met mijn hoofd>< I hate this.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Heb ik ook vaak. Heb echt veel stress.

    Heb vandaag mijn kamerdeur kapot gegooit en een prullenbak kapot getrapt allemaal door die kutstress. Ook heb ik al weken enorme koppijn.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ja ik ook, ik heb hetzelfde en denk ook veel aan zelfmoord omdat de laatste tijd echt alles tegesteekt enzo, ik vind het vreemd ze ma ik kijk de laatste tijd altijd naar hoge gebouwen :S
    geen commentaar ><

    ik kijk ook vaag naar hoge gebouwen :S als ik ze tegen kom dan.. en vooral me inbeelden zeg maar om daar te staan.. ik kijk op een 1 of ander manier ook naar me scharen op me bureau


    Nvt

    ik heb dat ook wel eens als ik bijv onder ene hoge druk sta... dat is echt kut met de hoofdletter K!!
    maar gelukkig draait het nar een week en soms 2 T_T
    wel weer bij -_-''


    A Noble was Born in Chaos