• AMSTERDAM - Hoewel Arsenal vorige week een bod van FC Barcelona op Cesc Fabregas weigerde, zijn de Londenaren bereid om de spelmaker te verkopen aan de Catalanen.

    Binnen het bestuur van Arsenal zou de overtuiging zijn ontstaan dat de 24-jarige middenvelder niet te behouden is, zo bericht de BBC.

    Vorig jaar communiceerden ‘The Gunners’ meerdere malen dat Fabregas voor geen enkele prijs te koop is, maar sindsdien is er veel veranderd in de structuur van de club.

    Buitenlandse eigenaar
    In de persoon van Stan Kroenke heeft Arsenal een buitenlandse eigenaar gekregen die zich ervan bewust is dat er een moeilijke situatie dreigt als Fabregas tegen zijn zin in Londen moet blijven.

    “We verwachten dat er deze week een tweede bod van FC Barcelona komt”, zegt een niet bij naam genoemde bron van Arsenal. “Als wij daar dan tevreden over zijn, zullen we hem verkopen.”

    Wilshere
    Het verschil ten opzichte van vorig jaar is ook dat Jack Wilshere en Samir Nasri een sterke ontwikkeling hebben doorgemaakt. Bovendien maakt Arsenal zich zorgen over de blessures waarmee Fabregas het afgelopen seizoen kampte.

    FC Barcelona-voorzitter Sandro Rosell zei vorige week dat zijn club niet meer dan veertig miljoen euro zal uitgeven voor Fabregas, die op zestienjarige leeftijd de jeugdopleiding van de Catalanen verliet voor Arsenal.


    © NUsport


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Go Cesc (krul)


    You're the only one I wish I could forget

    Ik denk dat het voor zijn spel beter is dat hij bij Arsenal blijft, hij is daar captain en een belangrijke man. Maar bij Barca kan hij nog zoveel meer leren, van spelers als Xavi en Iniesta. Ik weet niet wat ik moet willen, kijkend naar Arsenal zeg ik blijven. Maar we hebben goede mensen die zijn gat kunnen opvullen, Jack & Aaron. Maar ik weet het gewoon niet meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    veertig miljoen euro. Die bedragen zijn echt niet normaal meer. En dan zit men hier in een crisis.. =P

    OT Voelt hij zich daar niet op zijn plek dan? Anders mag hij wel naar Liverpool komen. (A)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    veertig miljoen euro. Die bedragen zijn echt niet normaal meer. En dan zit men hier in een crisis.. =P

    OT Voelt hij zich daar niet op zijn plek dan? Anders mag hij wel naar Liverpool komen. (A)


    Barça ook man, torenhogeschulden niet normaal.
    Als ze nou 12 man in het veld zetten zou Cesc van mij mogen gaan.Maar ik zie hem liever achter iemand als v Persie dan op de bank naast Affelay. Aangezien Cesc op Xavi's plek zou moeten staan , zou xavi eerst moeten pensioneren voordat Cesc normaal kan spelen. Daarnaast vind ik Barcelona wel een fantastische club, en het is ook algemeen bekend dat Cesc daarheen wil. Ik denk ook dat hij er veel zou kunnen leren.


    never lose the ability to see beauty in the little things