• Gisteravond lag ik zo op de bank, te slapen. Me moeder zei zo dat ik op moest staan en naar me kamer moest gaan. Ik stond zo op, en toen werd alles zwart. En ik knalde keihard op de grond. Na een minuutje zo werd ik wakker en was heel erg aan het beven. Me rug deed zo een pijn en me wang ook. Ik was met me rug tegen de bank aangeknald en met me wang tegen de tafel. Het gekke was dat ik 2 meter van de plek waar ik stond zat. Het was echt eng, Ik wil nooit meer flauwvallen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:49 ]

    Created schreef:
    Dat is inderdaad echt scary. Ik ben een keer tijdens een presentatie flauwgevallen. Gewoon bamm voor de klas. Zó beschamend.

    Dat had ik ook. Tijdens een spreekbeurt, ik was zo zenuwachtig dat is indd o genant


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik had eens heel luide muziek op (hoofdtelefoon) en per ongeluk tegen een stoel gestampt. Mijn ma had dat gehoord en ze dacht dat ik gevallen was en ze stond al 5min in paniek op mijn gesloten deur te bonken voor ik het doorhad. :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Te snel opgestaan waarcchijnlijk =)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:28 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tyrael schreef:
    ik had eens heel luide muziek op (hoofdtelefoon) en per ongeluk tegen een stoel gestampt. Mijn ma had dat gehoord en ze dacht dat ik gevallen was en ze stond al 5min in paniek op mijn gesloten deur te bonken voor ik het doorhad. :P

    Dan heb jij geluk. Mijn moeder merkt het niet eens als ik flauwval


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one