• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Opeens viel mijn oog op Maggie, die vlak bij me stond.
    "Maggie! Wat een aangename verrassing!" ik liep op haar af en omhelsde haar even kort.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bedankt, lieve Laura :A]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme, ze is allang ergens anders. Er klopt dus niks van.

    Elena
    Ik glimlach. ''Dankje, je bent erg aardig voor iemand die me wilde vermoorden.'' Lach ik subtiel. Nadat ik Roemeens had gepraat, had ik tijdens een paar woorden nog steeds het accent. En dat klonk in het Engels vrij grappig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maggie
    'Hallo Carlisle,' begroette ik hem en ik glimlachte. 'We verveelden ons in Ierland, dus we kwamen hiernaartoe, als dat niet lastig is voor jullie dan.'

    Vladimir
    Ik lachte ook. Ook ik had het accent nog, wat best grappig klonk. Vrijwel iedereen kon het, maar niet heus. Ik moest lachen om mijn eigen gedachten.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 20:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Even betrok mijn gezicht, maar ik toverde snel weer een lach tevoorschijn.
    'Nee, natuurlijk niet. Ik ben blij dat jullie er zijn.'
    Ik hoopte dat de situatie veranderd was als ik Maggie mee naar huis nam. Ik hoopte vooral dat Jane weg was...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Een moment lang pakte ik Vladimirs hand, en kneep er even in, ten teken dat ik het wel allemaal begreep, best dom maar ach. ''Hij gaat me niets doen. Heb ik even mazzel dat ik half Roemeens ben.'' Glimlach ik subtiel. ''Je bent best een lieve jongen, Vladje.'' Plaagde ik, en prikte in zijn zij.

    Emily
    Ik zucht diep. Toen ik eenmaal voor het huis stond, wist ik mezelf geen goede houding te geven, en bleef ik maar gewoon een beetje staan.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 20:28 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé
    Ik slikte even terwijl mijn ogen naar de vloer keken. Bree is overleden' Zei ik terwijl ik hoorde dat Fred zijn adem stokte. We hebben haar weer tot leven gebracht, maar ze is weggelopen omda ze ons niet in moeilijkheid wou brengen. De Volturi kwam aan en maakte haar dood ze stond niet in brand, maar Jane dacht van wel. Toen hebben we haar weer in elkaar gezet. Haar knie was half verminkt maar hebben wij weer goedgemaakt. Ze is weggelopen en haar geur is nergens meer te vinden. We hebben een jaar gezocht maar nergens gevonden over de helewereld zijn we geweest, maar tevergeefs. Het spijt me fred maar Bree is verdwenen..' Zei ik terwijl ik nogsteeds naar de grond keek en ik begon te snikken. Freds hand ging op de mijne om me te troosten ik liet het toe hij had niets kwaads in de zin.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    'Ik ben helemaal Roemeens, alhoewel ik wel Engels/Nederlands spreek,' grinnikte ik. Stiekem vond ik het best jammer dat Elena al met een wolf had.

    Maggie
    'Agus beidh mé a ghabháil roinnt luíonn,' lach ik naar Carlisle, die begreep wat ik zei. En ik kom ook wat leugens opvangen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Even ABO]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ook ik liep nu naar het Cullen huis waar ik Vladimir en Elena zag. 'wat gebeurt hier?' Zei ik in het roemeens ik wist nog niet dat Elena me kon verstaan. Nog met zwarte ogen keek ik haar aan. Waar wachte hij op? Hij keek verleidelijk naar haar je zou toch niet denken dat hij verliefd was?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fred
    Ik keek verbaast naar Esme toen ze het vertelde. Ik snapte maar de helft van wat ze zei. Wie waren de volturi? Wie was Jane? Wat was er met Diego gebeurt? Allemaal vragen kwamen op, meer dan beantwoord. Toch zag ik dat Esme echt er om gaf dus probeerde ik haar wat te sussen. Al was ik daar niet al te goed in. 'Ze duikt wel op al was ik bezorgt toen ze niet op daagde op de plek waar we hadden af gesproken' zei ik eerlijk. Ik besloot om de vragen maar later te vertellen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Elena
    Een glimlach sierde mijn lippen. ''Mijn grootouders zijn Roemeens, van mijn vaders kant dan, maar hij is overleden toen ik drie was. Al heb ik het wel geleerd, gelukkig. Het is een vrij mooie taal, geheimzinnig.'' Glimlach ik, en strijk een lonk van mijn zwarte haren achter mijn oor. Ik zag er best Roemeens uit, zwart haar, bleek maar lief gezichtje en zachtroze wangen en lippen. Alleen mijn ogen en bouw waren van mijn moeder. Verbaasd keek ik op naar Stefan, maar besluit hem nog voor te houden dat ik Amerikaans ben.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 20:38 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    "Emily!" ik rende naar buiten en sloeg mijn armen om haar heen.
    "Pak je koffers, jij en ik vertrekken vanavond naar Hawaï! Jij en ik, lieverd, twee weken lang, geen wolvengedoe!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Ik schudde lachend mijn hoofd.
    'Sea, ní féidir leat a dhéanamh chun bheith, huh?'
    Ja, tegen jou kan niet gelogen worden, hè?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [OOC, ik heb geen idee meer waar we zijn waar kan ik invoegen?] -Jake-