• Heej,
    Ik heb een heel lief vriendje. Alleen hij zeurt de hele tijd om alles. En hij gaat vooral zeuren als ik naar huis moet. Zoals eergisteren, was die storm toch? Toen wilde hij dat mijn moeder in die storm ging rijden zodat wij 2 uurtjes langer samen konden zijn. Dat wilde ik niet.(Omschrijving van het gezeur als: een klein kind dat zijn zin niet krijgt)
    Wij hebben het zeg maar soort al gedaan en daarom voel ik me verbonden met hem. Maar zelfs na de sex gaat hij zeuren. Ik word er gek van. En hij is heel erg bezitterig. Geen enkele jongen mag naar mij kijken. Maar hij zegt het elke keer op zo'n manier alsof hij mij niet vertrouwt en ik met de eerste beste jongen die naar mij kijkt kus of zo.
    Ik heb hem dit allemaal gister gezegd en gezegd dat ik moest nadenken of ik nog wel wilde, want ik kom bijna elke keer huilend thuis als ik van hem kom. Hij zegt wel dat hij eraan gaat werken, maar dit gesprek hebben we al een keer eerder gehad.
    We hadden al zitten te denken aan een pauze maar vandaag is mijn diploma uitreiking, daar wilt hij graag bij zijn. en zaterdag heb ik iets waar zijn ouders voor betaald hebben. en over een paar weken ook nog een concert waar zijn vader 70 euro of zo heeft betaald.

    Dus ik weet het echt niet meer en zal graag jullie advies willen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    misschien heeft hij ooit iets meegemaakt met een ander meisje? dat zij hem bedrogen heeft ofzo?
    en misschien wil die dit niet weer met jou en houd je goed in de gaten wat voor jou dan weer heel benauwd is. zeg nog een keer dat je het echt niet fijn vind dat zie zo zeurt en dat je niet naar iemand mag kijken. zeg er ook bij dat je van hem houdt en nooit zou laten vallen voor niemand niet. als die dan nog zo doorgaat is die je misschien niet waard. of blijf dan voorlopig even uit z'n buurt, want als die echt van je houdt komt die wel bij je terug met een verbetering!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    misschien heeft hij ooit iets meegemaakt met een ander meisje? dat zij hem bedrogen heeft ofzo?
    en misschien wil die dit niet weer met jou en houd je goed in de gaten wat voor jou dan weer heel benauwd is. zeg nog een keer dat je het echt niet fijn vind dat zie zo zeurt en dat je niet naar iemand mag kijken. zeg er ook bij dat je van hem houdt en nooit zou laten vallen voor niemand niet. als die dan nog zo doorgaat is die je misschien niet waard. of blijf dan voorlopig even uit z'n buurt, want als die echt van je houdt komt die wel bij je terug met een verbetering!

    Dat is inderdaad gebeurt. Zijn vorige vriendin heeft hem voor zijn neus bedrogen. maar ik heb vanaf het begin van de relatie gezegd dat ik dat niet doe en toch blijft dat al zeg ik het 100 x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ai :/ Ik kan mij jouw situatie niet inbeelden omdat ik nog niet eens vriednje heb gehad, maar ik wens je toch veel succes <3


    Owl you need is love.

    Probeer het, en wijs hem er vaker op.
    Zeg wat je niet fijn vindt, en kijk of hij het de volgende keer beter doet.


    Food.

    Kijk eens diep in je hart.
    Houd je van hem, of houd je niet van hem? Wil je verder met hem, ondanks zijn 'gezeur' of wil je liever eventjes van hem 'af'? Geloof je dat hij eraan wilt werken en wil je hem erbij helpen, of hoeft het niet van je?
    Dat zijn vragen die ik mezelf zou stellen als ik jou was, en nadenken over wat je vóelt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Kijk eens diep in je hart.
    Houd je van hem, of houd je niet van hem? Wil je verder met hem, ondanks zijn 'gezeur' of wil je liever eventjes van hem 'af'? Geloof je dat hij eraan wilt werken en wil je hem erbij helpen, of hoeft het niet van je?
    Dat zijn vragen die ik mezelf zou stellen als ik jou was, en nadenken over wat je vóelt.


    Ik hou van hem, maar ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen dat er verandering komt. En ja ik geloof dat hij eraan gaat werken, dat deed hij al, maar het werd alleen maar erger, dus ik weet het niet....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Emerge schreef:
    Probeer het, en wijs hem er vaker op.
    Zeg wat je niet fijn vindt, en kijk of hij het de volgende keer beter doet.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Emerge schreef:
    Probeer het, en wijs hem er vaker op.
    Zeg wat je niet fijn vindt, en kijk of hij het de volgende keer beter doet.


    Turn it up! *

    Een klasgenoot van me had het zelfde probleem. Nou,ja dat was één deel er van. Toen heeft ze het uitgemaakt, is het een dag uit geweest en kwam hij met hangende pootjes bij der terug. En zijn gedrag is daarna wel een stuk verbeterd!


    Forever.

    Misschien is hij een beetje onzeker? Vraag hem eens (lief) of hij minder jaloers wil zijn en niet meer zo bezitterig, anders is het ook niet meer leuk voor jou.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Sjat waarom heb je niks gezegd? Met dit soort dingen kan je altijd bij me komen,dat weet je toch.

    Ik denk dat het hem er op moet wijzen als hij het doet, niet 1 of 2 keer een gesprek voeren maar als hij het doet,dan is het vaak duidelijker. Hij heeft gezegd te veranderen,en hij doet dat ook. Dit gaat een beetje bot klinken maar kijk het nog even aan. Veranderen kan niet van de een op de andere dag,zeker met dit soort dingen.

    Als er iets is,je kan altijd bij me komen,ook hier mee. Echt,als je wilt praten ik en de meiden zijn er voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Sjat waarom heb je niks gezegd? Met dit soort dingen kan je altijd bij me komen,dat weet je toch.

    Ik denk dat het hem er op moet wijzen als hij het doet, niet 1 of 2 keer een gesprek voeren maar als hij het doet,dan is het vaak duidelijker. Hij heeft gezegd te veranderen,en hij doet dat ook. Dit gaat een beetje bot klinken maar kijk het nog even aan. Veranderen kan niet van de een op de andere dag,zeker met dit soort dingen.

    Als er iets is,je kan altijd bij me komen,ook hier mee. Echt,als je wilt praten ik en de meiden zijn er voor je.

    Ja, weet ik. Maar moest eerst even een dag huilen.
    Nee veranderen kan ook niet op het een op het ander. Alleen hij had al een keer beloofd om te veranderen, maar het werd erger. Dus ben bang dat het dadelijk nog erger wordt.

    En heb net ook nog een smsje van hem gehad. Of hij wel toekomst in ons ziet. Ik krijg niet eens eens tijd om rustig na te denken><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik snap best wel dat je je mss schuldig voelt als je zou breken met hem omdat hij & z'n ouders zo te zien veel voor je doen maar, ik zeg niet dat het zo is, dat laatste lijkt een beetje op omkopen..
    drbij een relatie staat op liefde, vertrouwen,eerlijkheid,..en niet op cadeautjes of geld dus daar moet je je even niets van aantrekken, ook al snap ik dat dat moeilijk is. Als jij je hart niet volgt doe je niet alleen jezelf pijn maar ook je omgeving.
    Jij beslist zelf wat je moet doen, het is jouw keuze,jouw leven,jouw liefde.
    Als je gewoon weet dat hij niet die juiste is, zou ik het uitmaken. Het heeft geen zin er werk in de steken als het toch op de klippen lijkt te lopen..je kan hem ook nog 1 kans geven en recht in zijn ogen kijken zodat hij ziet dat je het echt meent. Ik ben ook best wel jaloers, maar hij gaat er een tikkeltje over. Je gaat me toch niet zeggen dat hij nooit naar een ander meisje kijkt nu hij met jou is? Kijken is opzich niet erg.

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als die situatie al eens eerder is voorgekomen is het vrij normaal dat hij zich zorgen maakt. Hij vertrouwd je waarschijnlijk gewoon maar is bang dat het opnieuw gebeurd, omdat het hem toen al ontzettend veel pijn heeft gedaan wil hij het niet nog een keer meemaken.
    Zeggen dat het dan niet met jou gebeurd is geen zekerheid, dat komt niet door en daar luistert hij niet naar. Zoiets kost tijd, aangezien het winnen van vertrouwen ook tijd kost. Maar als je echt om hem geeft zal hij dat vanzelf merken en dan gaat het over. En daarnaast als je echt om hem geeft wil jij hem ook niet kwijt en dat doe je ook anders was je nu allang weggegaan als je echt zo gek wordt van zijn gezeur.

    Dus denk even goed na:
    Wil je bij hem zijn en hem zijn tijd geven?
    Of
    Word je er nu al zo gek van en wil je gewoon weg?
    Uiteindelijk is het zo simpel. Gooi een muntje in de lucht. Kop of munt. En terwijl dat muntje ronddraait in de lucht kun je alleen maar aan dat ene ding denken wat je het liefst wil. Dan weet je het.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik zou het hem duidelijker gaan vertellen wat je dwars zit. En geloof me, een eigen wil hebben en die ook naleven in deze situaties is heel belangrijk. Als hij jouw wil niet respecteert, dan weet je dat alvast één belangrijk aspect in een gezonde relatie wegvalt: wederzijds respect.
    En van vertrouwen is ook weinig sprake van zijn kant en ik weet niet hoe 't met jou zit, maar als een jongen in een relatie mij niet vertrouwt, dan mag hij oppleuren.
    But anyway: Je moet bij je standpunt blijven en een eigen wil blijven hebben, anders gaat dat bezitterige eigenschapje omslaan in dominantie en dan wordt het link spel dat je speelt.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste