• Ik heb vandaag iets vreselijk stoms meegemaakt. Zoals de titel zegt heb ik m'n iPhone per ongeluk in water laten vallen.
    Ik heb het er gelijk weer uitgehaald dus hij heeft er helemaal niet lang in gelegen, heb meteen mijn sim kaart verwijdert, en heb hem daarna meteen in een kom rijst gelegd. Ik heb hem ook uitgezet, maar de flits van de camera bleef maar branden, maar ik heb ook niet geprobeerd om hem weer aan te zetten want dat zou naar 't schijnt alles alleen maar erger maken. De flits is uiteindelijk ook vanzelf uitgegaan, maar nu zit er wel vocht voor de lens van de camera..

    Heeft iemand nu enig idee hoe lang ik m'n iPhone in de rijst moet laten liggen? Het is ondertussen al twee uur geleden.. Of heeft iemand nog andere tips?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ze zeggen altijd een nachtje (zodat de Aziaten kunnen komen om hem te maken, haha 8D) dus ongeveer 8-12 uur denk ik. Laat hem maar gewoon liggen zodat je in ieder geval zeker weet dat hij goed droog is.


    Your make-up is terrible

    Drie dagen zeker. En wat is er nu zo belangrijk aan dat het een iPhone 4s is?


    Let it come and let it be

    Zeker een dag, na twee uur is het nog niet goed droog. Ik zou 'm er een dag of twee in laten liggen als ik jou was.

    Bieberen schreef:
    Zeker een dag, na twee uur is het nog niet goed droog. Ik zou 'm er een dag of twee in laten liggen als ik jou was.


    -

    Ik wist geeneens dat je zo'n ding dan in rijst moest leggen, LOL.


    Ik wist dat helemaal niet haha, voor niets naar een dure winkel gebracht om m te laten repareren... Maar ik denk idd twee dagen ofzo.


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Dat hij het nog doet :8


    ©1998

    Twee dagen om zeker te zijn. Hopelijk doet hij het wel nog gewoon.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een hele tijd, hoor. Het is het beste om hem toch even na te laten kijken, maar als hij na een paar dagen gewoon zonder kuren werkt, dan zie ik geen probleem. Let vooral op wat er gebeurd als je hem gaat opladen. Dat er niet ergens kortsluiting kmot, of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Toen m'n BlackBerry in het water was gevallen (wc, zucht) toen heb ik 'm een paar uur in rijst laten liggen en vervolgens alle onderdelen uit elkaar gehaald (kan bij iPhone niet, weet ik) en op de verwarming in een theedoek gewikkeld. Gelukkig deed ie' het nog super en totaal geen problemen gehad :')

    Maar eh, 2 dagen laten liggen in rijst. Al het water moet namelijk toch eruit zijn anders krijg je kortsluiting als je je telefoon weer aanzet en dan gaat 't fout.


    To infinity and beyond •

    Ik heb een keer gehoord dat je het moet vergelijken met een natte spijkerbroek - zo lang duurt het ongeveerd voordat hij droog is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Combustible schreef:
    Drie dagen zeker. En wat is er nu zo belangrijk aan dat het een iPhone 4s is?


    Omdat niet alle iPhones dezelfde structuur hebben.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Infano schreef:
    Ik wist geeneens dat je zo'n ding dan in rijst moest leggen, LOL.


    Queer zijn is gewoon alles

    Combustible schreef:
    Drie dagen zeker. En wat is er nu zo belangrijk aan dat het een iPhone 4s is?


    Misschien niet eens dat het een 4S is, maar iPhones kun je niet zo 1, 2, 3 uit elkaar halen en bijvoorbeeld een Samsung wel. ^^


    En zoals al vermeld is, een dag of twee in de rijst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb mijne ooit in de magnetron gestopt en toen was hij nog kapotter. Ik zou hem dus niet in de magnetron stoppen. Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!