• Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo? [/niet elke scene geval maar wel heeel veel]
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:

    Dus voor de mensen die mijn standpunt nog niet snappen.
    IK vind het niet cool dat mensen blauw haar hebben ofzo, dat is zo saai geworden.
    IK vind scene queens geen mensen om tegen op te kijken als ze trieste foto's in hun ondergoed maken
    IK heb niets tegen normale mensen die zich 'scene' noemen tenzij het zonder kleding aan is.

    Ik noem niet alle queens sletten, maar wel veel.

    (...)
    Goed, het grootste deel van quizlet 13- dan.
    Nouja, wel een groot deel hoor, trouwens.
    Maar ik vind Paris ook echt een slecht voorbeeld ? x-x Dat is juist .. Iedereen zeurt vaak over Paris, but yeah - Als je Scenehaar hebt mag het ineens wel - like - huh?
    De meeste doen het gelukkig ook wel om het haar, maar sommige zien ook gwn niet in dat dat ondergoedgedoe echt niet kan. >.< En om die maak ik me zorgen.
    Maarja, dat moeten ze zelf weten.


    Naja, vind ik ook dat die een slecht voorbeeld zijn.
    Maar dan ook wel voor de Scene's... Je ziet wel, dit toppic. Volgens een aantal zijn ze allemaal slegt. Maarja, ik laat ze ook gewoon -__-
    Hun probleem dat hun plaatjes de hele wereld rondgaat


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    De eerste echte scene's waren soort van pin-ups.
    En ja, ik vind ze wel cool, maar er zelf een worden... zie je mij al? ='D

    Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo?
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:


    de eerste misser hier in is dat een huppel en een Scene heeeel wat meer verschillen dan aleen hun haar.

    tweede misser: volgens mij heb jij het over mensen die weten wat scene zijn door de vele Mainstream's de laatste 2 maanden...

    derde misser: als iemand blauw in zijn haar heeft en dan vind je die persoon gelijk scene en cool, dan ben je dus echt een poser...

    vierde misser: omdat audrey kitching en kiki kanibal vaak in hun ondergoed foto's maken denken vele mensen dat dit scene is, dat is echter niet zo.

    mijn punt hier is:
    mensen die van die "scene"foto's leuk vinden hebben zich er niet genoeg in verdiept als je het mij vraagt.

    Ik ben het mett je eenss!
    echt waaar,,
    Kijk,, Ik heb altijdd echt die styl al leuk gevonden,
    en binnen kortt krijg ik me haar ook zwart met rode plukken,
    maar tis niet omdat ik mee wil lopen,, Of Met de tijdd wil meelopen,
    op school word ik al gespest om hoe ik er uit zie,
    maar daar heb ik Schijtt aan.
    En nee, Ik ben geen wannabe, Ik heb altijdd van die styl gehouden,,! =]
    en ben err trotss op, maar ik zou dan nog niet eens met Ondergoedd op foto ! :S
    dat is soo,, SLETTERIG!

    xx(flower)

    Bomm zegt dat veel mensen van quizlet die foto's in hun FB hebben, en dan zegt ze haar mening. En dan gaat hier bijna iedereen zeggen dat ze het met Bomm eens zijn! Zijn al die mensen die die scene's in hun FB hebben staan met vakantie ofzow?



    (bericht aangepast door een moderator)

    Echt wel ik bedenkt het mezelf ook net ;D
    Het is de nieuwste mode en iedereen wilt het zijn.
    sommige zijn 12 en rot verwend dat ze hun haren in alles mogen kleuren. op Werchter Boutique liepen er super veel wasbeer-haren rond xO


    death to the one at the end of the serenade.

    Omg da trekt toch op nix tegenwoordig zijn het allemaal zo van die verwende nesten da alles mogen en wij wij da het ni mogen wij zijn te minste normaal tja, het verstand da is blijkbaar iets da zij ni hebben eh en wij wel ;)

    Kisses

    ik vind ze wel koel ofzo,
    maar dan moeten ze wel normale kleren aanhebben en niet in hun ondergoed staan.. ;S


    AAP

    Joaah trouwens wat heb Bomm toch met like x]

    Ik heb ook wel scene meisjes in m'n FB staan .. Maar ik houd niet van die mense ofzoow -_-
    Maar ik vind het wel overdreven dat er gwn meisjes zijn die naakt foto's op een site zetten enz. of vreselijke inkijk zulke foto's zou ik nooit in m'n FB zetten ik heb een hekel aan dat soort foto's dat is pas sletterig :l


    Wtf is dit nieuw xo

    :o Jaa ben ik eigenlijk welmet je eens maar hun haar is gewoon gorgeous!!

    (...)
    de eerste misser hier in is dat een huppel en een Scene heeeel wat meer verschillen dan aleen hun haar.

    Nuo, dat betwijfel ik nogal, zeker de laatste tijd. Veelal als je ook gewoon kijkt naar de kleding lijkt het wel erg op elkaar
    tweede misser: volgens mij heb jij het over mensen die weten wat scene zijn door de vele Mainstream's de laatste 2 maanden...

    Ik heb het hier over de kids op quizlet die die scene queens aanbidden for no reason at all.
    derde misser: als iemand blauw in zijn haar heeft en dan vind je die persoon gelijk scene en cool, dan ben je dus echt een poser...

    Hallo? Ík vind dat toch niet meteen scene? Dat zul je me ook niet horen zeggen. Sorry dat ik enkel blauw haar zei inplaats van een hele scene beschrijving te geven. Het is gewoon zo dat zodra een meid roze haar heeft, het meteen scene is en dus cool. Zo dus de opvatting van de mensen hier. niet de mijne.
    vierde misser: omdat audrey kitching en kiki kanibal vaak in hun ondergoed foto's maken denken vele mensen dat dit scene is, dat is echter niet zo.

    Klopt, dat zeg ik toch ook. Ik heb het over de scene queens. En die doen dat kinda, wel allemaal. Of in ieder geval meer dan 50%.
    Just a fact
    mijn punt hier is:
    mensen die van die "scene"foto's leuk vinden hebben zich er niet genoeg in verdiept als je het mij vraagt.

    Eens

    Bomm zegt dat veel mensen van quizlet die foto's in hun FB hebben, en dan zegt ze haar mening. En dan gaat hier bijna iedereen zeggen dat ze het met Bomm eens zijn! Zijn al die mensen die die scene's in hun FB hebben staan met vakantie ofzow?



    (bericht aangepast door een moderator)

    Hahaha go emm! :'D
    Thanks enzo, en like, zó eens. o.o

    Ik heb dan wel wat scene foto's in mijn FB zitten, maar ik aanbid ze niet fzeu ¬¬' Je hebt gelijk dat sommige in hun onderbroek &'zo staan, en dan denk ik echt zo iets van, whattefuck ¬¬' Maar ik vind nou eenmaal dat haar cool.<3 Als er 501 kleurtjes inzitten, vind ik dat ook wel overdreven, maar met coontails, of twee kleuren is het wel mooi.<3 Net als bij jou eigenlijk.


    ok