• Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo? [/niet elke scene geval maar wel heeel veel]
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:

    Dus voor de mensen die mijn standpunt nog niet snappen.
    IK vind het niet cool dat mensen blauw haar hebben ofzo, dat is zo saai geworden.
    IK vind scene queens geen mensen om tegen op te kijken als ze trieste foto's in hun ondergoed maken
    IK heb niets tegen normale mensen die zich 'scene' noemen tenzij het zonder kleding aan is.

    Ik noem niet alle queens sletten, maar wel veel.

    Ik vind sommige foto's wat hun maken mooi enzo, maar ik erger me er idd wel vaak aan dat ze bijna niks aan hebben-.-'
    En de meeste scenequeens zijn zo fake!, vaak hebben ze een heel groot hoofd en dan een mini lichaam erbij, en dat is zo lelijk. En als je ze dan ziet zonder alle extensions en make-up zou je ze nieteens herkennen, dan zijn ze net zo 'normaal' als iedereen.

    Maar ik vind het haar en de stijl [die wat wél kleren dragenx)]wel leuk enzoo[A]


    If you want me to listen, whisper...

    Daar ben ik het mee zó eens o_o
    Ik hou daar écht niet van >.<
    Ik bedoel .. Omdat ze vaag haar hebben is het niet ineens gepast om in ondergoed op de foto te gaan. o.Ô


    Waarom is er bij jou nooit meer iets aan toetevoegen? x)

    XOXO

    Ze heeft gewoon hard gelijk. ^^

    Ik weet het, in hun beha enzo, man, ik dacht dat ik de enigste was, die dat dacht, blijkbaar niet dus, ik bedoel, wat zeggen die hun ouders ervan, kheb zo eens een reportage gezien over Autumn Edows. Maarja, niks aan te doen

    volgensmij is iedereen hier rasistisch ofzo? ik ben scene en dit slaat dus helemaal nergens op. ik snap jullie reactie van dat als iemand in een ondergoed foto's maakt ofzo. maar nu gaan jullie gewoon ALLE scene uitmaken voor sletten. ik ben gewoon een normaal meisje en draag mijn eigen kleding. gewoon LANGEN broeken en GEEN inkijktruitjes enal. ik heb zwart haar en rols in me haar zou ik wel willen maar dat mag niet. vinden jullie mij een slet? denk het niet hea? jullie geven allemaal dikke voordelen over scene's. dat is net zoals veel mensen zeggen dat emo's snijden. ik ben het dus zo niet met jullie eens dat scene's sletten zijn. een deel is er wel van waar, op een foto hoor je niet in je ondergoed te staan. maar vaak hebben ze een kort broekje aan, dat mag toch wel? naaktfoto's, in ondergoed enz. snap ik dat je zo reageert, maar dan zijn ze toch niet meteen sletten!!?

    khoop dat hier iemand is die dit wel begrijpt..
    grtzz.. laura

    Lees eens goed!
    Er staat duidelijk scene queens, en nee niet alle!
    Damn mensen spacen al zonder dat ze goed lezen.
    Ik zeg toch ook : Ik heb níets tegen normale scene's mét kleding aan.

    ik heb ook roze in men haar en blauw xD

    maar ik zou et nooit DURFEn om zo halnaakt te gaan poseren :p

    in da opzicht zijn het egt sletten xD

    ze zijn ook fake btw
    > extensions,photoshop,makiage(make up maar dan erger)

    dat gaat erover als ze hun nou eens normaal zouden gedragen
    en gwn hun haar anders hadden ok :p
    maar het is niet omdat je anders bent dat je oppeens playboymodel moet zijn :D dus ik vind in veel opzihten dat je gelijk hebt :D

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    volgensmij is iedereen hier rasistisch ofzo? ik ben scene en dit slaat dus helemaal nergens op. ik snap jullie reactie van dat als iemand in een ondergoed foto's maakt ofzo. maar nu gaan jullie gewoon ALLE scene uitmaken voor sletten. ik ben gewoon een normaal meisje en draag mijn eigen kleding. gewoon LANGEN broeken en GEEN inkijktruitjes enal. ik heb zwart haar en rols in me haar zou ik wel willen maar dat mag niet. vinden jullie mij een slet? denk het niet hea? jullie geven allemaal dikke voordelen over scene's. dat is net zoals veel mensen zeggen dat emo's snijden. ik ben het dus zo niet met jullie eens dat scene's sletten zijn. een deel is er wel van waar, op een foto hoor je niet in je ondergoed te staan. maar vaak hebben ze een kort broekje aan, dat mag toch wel? naaktfoto's, in ondergoed enz. snap ik dat je zo reageert, maar dan zijn ze toch niet meteen sletten!!?

    khoop dat hier iemand is die dit wel begrijpt..
    grtzz.. laura


    Doe is ff normaal!!!

    lees: ik heb niks tegen gewone mensen die zich scene noemen!!!

    er staat nerges we vinde aallle scene's sletten en we vinden ook dat laura een slet is!!

    da staat er NIET!!! dus doe normaal !!

    egt geloof me meiske ik zie er veel erger uit als u en ik vind toch dat die scenequeens sletten zijn!!
    kijk op youtube oe ze zich gedrage$

    kijk hoeveel inkijk ze hebben op foto's enal

    het is een soor wedstrijd wie kan et blootst zonder wat te laten zien!!

    dus jha..

    voor je zo komt uitvliegen lees eerst wat er staat en denk na over wat je zegt!!!

    xx Emmely


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    ^^ Nah ik heb het over pb al met dr besproken ;)

    Ik heb er nooit wat mee gehad.
    Op zich wel lachwekkend hoe deze jonge tieners opeens gaan zeggen dat ze een hekel hebben aan huppels. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er niets op tegen ofzo, zolang ik maar geen foto's van halfnaakte pubermeisjes in mijn gezicht gedrukt krijg. Dan ga ik dus echt wel gillen.


    History is not hatred.

    ik ben het deels wel met je eens,,
    bij mij op school lopen opeens ook allemaal 1e en 2e klassers rond met zogenaamd hip haar,, wat vaak allemaal nep is en lelijk,,
    maar ik heb wel mijn haar wit blond met roze,paars,blauw is daar ook iets tegen ?
    en nee ik ben geen 13 XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Nee :'D
    Ik heb niets tegen scene meiden, maar alleen iets tegen die sletjes zegmaar. ._.

    Weetje .. mijn buurmeisje is ook Scene, & dii is egt wl coowl .. vroeger was ze totaal geen huppel fzo, & ze maakt ook gn foto's in haar ondergeod :P
    dus een gwne Scene dus xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    owkey X]
    maar ik vind Idd dat sommige er wel erg bloot bij lopen,, ik zou zeggen tegen die sletjes,,
    Doe eens een BROEK aan op foto's voor de afwisseling XD

    Nee :'D
    Ik heb niets tegen scene meiden, maar alleen iets tegen die sletjes zegmaar. ._.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..