• Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo? [/niet elke scene geval maar wel heeel veel]
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:

    Dus voor de mensen die mijn standpunt nog niet snappen.
    IK vind het niet cool dat mensen blauw haar hebben ofzo, dat is zo saai geworden.
    IK vind scene queens geen mensen om tegen op te kijken als ze trieste foto's in hun ondergoed maken
    IK heb niets tegen normale mensen die zich 'scene' noemen tenzij het zonder kleding aan is.

    Ik noem niet alle queens sletten, maar wel veel.

    Jij hebt wel gelijk. Maar lang niet Alle Scene's zijn zo. Niet dat jij dat zegt. ^^

    Maar oke, ik ken dus ook zoon meisje, ze heeft niet eens SceneHair, maar ze noemt zichzelf Scene. En iedereen vind haar een hoer.

    *-* Dan gaat de reputatie van Scene er wel een beetje aan, als er van die hoerige wannabe's rondlopen.

    =] xoxo.

    De stijl is nogal overrated aan het worden. In alles valt wel te overdrijven maar als ik het meerendeel van die kapsels zie dan gruw ik gewoon. Soms lijkt het of die mensen echt een wasbeer op hun kop hebben -_-


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt helemaal gelijk meisi :)

    I totally agree.
    Maar oowk op tv tegenwoordig op tmf of mtv ofzow die meide hebbuh tog bijna nix meer aan, k bdoel t loopt een beetje uit de hand nu..
    xx.Me

    Jij hebt wel gelijk. Maar lang niet Alle Scene's zijn zo. Niet dat jij dat zegt. ^^

    Maar oke, ik ken dus ook zoon meisje, ze heeft niet eens SceneHair, maar ze noemt zichzelf Scene. En iedereen vind haar een hoer.

    *-* Dan gaat de reputatie van Scene er wel een beetje aan, als er van die hoerige wannabe's rondlopen.

    =] xoxo.
    idd.
    Maar wij hebben zo'n 'emo'op school, grootste slet die ik ken. En ze vind zichzelf nog emo ook. Oftewel , dan krijg je bij ons op school het vooroordeel; EMO'S ZIJN SLETTEN.


    Sweet dreams will come true.

    ik ben het niet met je eens..
    kbedoel..
    waarom gelijk sleteen
    Slet gaat over een persoon die met iedereen naar bed gaat..
    en wat maakt het uit dat ze in hun onderbroek staan?
    hun keuze toch?


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    EN NU ZIJN JULLIE HET ALLEMAAL EENS MET HAAR FSEUUHH ?? DE HELFT VAN JULLIE HAD NOG EEN PROFIELFOTO VAN ZON SCENEKIEND EN DIE ZIJN DER NU INEENS AF o0 OMG, JULLIE ZIJN ZELF ZIELIG !!!


    PoisonTrash on camera

    EN NU ZIJN JULLIE HET ALLEMAAL EENS MET HAAR FSEUUHH ?? DE HELFT VAN JULLIE HAD NOG EEN PROFIELFOTO VAN ZON SCENEKIEND EN DIE ZIJN DER NU INEENS AF o0 OMG, JULLIE ZIJN ZELF ZIELIG !!!



    YOU GO GIIRL <3333


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    Hhaha is het nu erg als ik zeg dat ik audrey kitching een dikke hoer en vet lelijk vind? x] hanna beth is naast haar wel wat normaler mhja, ik ga me niet bezig houden met weird people x]

    Je hebt helemaal gelijk, moet je dit filmpje kijken!:O
    http://www.youtube.com/watch?v=o77DCOi0y-k


    a figment of your imagination

    Ik snap sowieso niet wat al die mensen hier in die scene queens zien. O_O
    Oké, misschien is het mijn stijl gewoon niet, maar het viel mij ook al op dat ze erg weinig kleding aanhebben. O_o
    Enja, omdat je het zoveel ziet is het ook wel erg saai geworden. -_-'
    Maarja, ik snap dus niet wat ze erin zien. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.