• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    401 schreef:
    Ik draag meestal jurken, dan doe ik een legging aan en bijpassende schoenen erbij. Bijvoorbeeld ballerina's of slippers.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind rokjes wel leuk, soms. Maar sowieso, als ik er een wil moet ik echt uren en uren en dagen en jaren zoeken voordat ik zo´n ding heb gevonden. Mijn vriend vindt het wel leuk, hahaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    401 schreef:
    Ik draag meestal jurken, dan doe ik een legging aan en bijpassende schoenen erbij. Bijvoorbeeld ballerina's of slippers.


    Dat doe ik ook, maar ik plan wel een hele week vooruit om zo'n ding aan te trekken ;'p
    Kijken of ik gym heb, want stel dat we naar buiten gaan! Geen maandelijks gezeur, geen afspraakjes, want dan zit het inderdaad NOOIT!
    Ik heb het geluk dat ik nooit hoef te fietsen, lopen of OV naar school, dus dat ding blijft dan wel zitten.
    En zodra ik thuiskom, kan het me niet meer boeien hoe ik erbij zit, want, hallo! Ik ben thuis!!
    Of ik doe'm gewoon weer uit (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook, maar ik plan wel een hele week vooruit om zo'n ding aan te trekken ;'p
    Kijken of ik gym heb, want stel dat we naar buiten gaan! Geen maandelijks gezeur, geen afspraakjes, want dan zit het inderdaad NOOIT!
    Ik heb het geluk dat ik nooit hoef te fietsen, lopen of OV naar school, dus dat ding blijft dan wel zitten.
    En zodra ik thuiskom, kan het me niet meer boeien hoe ik erbij zit, want, hallo! Ik ben thuis!!
    Of ik doe'm gewoon weer uit (:


    Hoezo fiets, loop of ga je niet met het OV naar school? Hoe ga je dan naar school?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik heb er maar één en die ligt zover mogelijk achteraan mijn kast dus voor eens en voor altijd, amen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik heb van al die dingen nooit last xD
    Ik draag wel vaak jurkjes en rokjes.
    Gewoon met blote benen of een legging tot je knie of een stukje erover.
    en dan ballerina's eronder


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik houd juist van jurkjes en rokken. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hoe wij het doen? Niet zeuren, en als we er zo'n last van hebben iets anders aan trekken (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tamashi schreef:
    En daarom draag ik nooit rokken :Y)


    Hahaha ik zal eens een kilt kopen voor het effect wat jullie allemaal meemaken :'D!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 19:46 ]


    We're all mad here.

    Ik haatte vroeger rokjes, ik was altijd zo jongensachtig gekleed. Maar nu heb ik ontdekt hoe mooi dat kan staan en nu vind ik ze leuk om te dragen. Ik vind mezelf er mooier en vrouwelijker mee dusja.

    Padawan schreef:
    (...)

    Hahaha ik zal eens een kilt kopen voor het effect wat jullie allemaal meemaken :'D!

    Alle mannen zeggen dat ze zich daar supervrij in voelen en dat het juist leuk is om te dragen! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    I drag geen rokjes omdat die op mijn pokkefiguur passen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    I drag geen rokjes omdat die op mijn pokkefiguur passen

    Zég, ik vind juist dat je er heel mooi mee zou staan! (fotoboek gecheckt xd)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Zég, ik vind juist dat je er heel mooi mee zou staan! (fotoboek gecheckt xd)

    Dat is een fot van een jaar geleden, I'm changed
    Maar bedankt
    Ik zou het wel graag willen, maar ik mag het niet van mijn moeder. Ze zegt dat een rok bij mij altijd ongelijk zit omdat ik een dikkereet heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik daarintegen vind rokjes en jurkjes echt geweldig. Ik draag vaak een rokje, of een jurkje, of een korte spijkershort. Draag je wel korte broeken? X


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.