• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    xFishx schreef:
    Ik dacht even dat er roken stond, dus dacht ik : huh? scheren? bodymilk? Ik lees het nog eens en er stond rokken:'D

    Ik ben best jong, dus ik vind het niet erg om een rok te dragen, ik scheer me niet . Ik kies zelf of m'n benen toe of open zijn en het maakt me niet uit of iemand van mijn school mijn onderbroek ziet. Het is toch net hetzelfde als een bikini?


    Onder goed is even iets persoonlijker lijkt me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    AGREEEE!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik vind rokken weer heeeerlijk op dit moment.


    vind je dit niet een cutie? (krul)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 20:46 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Als ik een rok draag dan is het met panty's. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Captain schreef:
    (...)
    Ik denk dat jou echt alles wel leuk staat :9~
    Met zo'n mooi hoofd!


    Ahahaha, ja joh, zelf in een vuilniszak zie ik er nog gewoon geweldig uit (joehoe)

    Nee maar bedankt :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Endure schreef:
    - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.
    Of je trekt een panty aan :'D

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.
    Heb je ook met kort broekje, verder heb ik er weinig last van ^-^

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.
    Valt wel mee..? :'D

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.
    Ook geen last van x]

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.
    Dan ben je gewoon kieskeurig (krul)

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.
    Dan zit je gewoon lomp :'D

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?
    Is dat zo dramatisch dan? ;]

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.
    Ik kan prima met rokken en jurken fietsen? :'D

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.
    All stars kunnen wel, moet je alleen juiste rok met juiste schoenen en pumps, sandalen, sandalen met hak en velen anderen schoenen staan eronder?

    _________
    Kort gezegt; Je stelt je een beetje aan =p


    Met andere woorden; dit is bedoel als parodie en niet serieus. Ja, ik haat jurken, maar aanstellen? Nope, dat doe ik niet (:


    Olive

    Ik heb een heel fijn, helemaal zwart, van stof, rokje van de Lady Sting
    Deze kun je zo hoog optrekken als je wilt, ik heb hem meestal iets onder mijn kont en die zit wel fijn en op de fiets trek ik hem gewoon wat lager.
    En alles staat er wel bij (:
    Meer rokjes draag ik ook niet want dan heb ik last van al die dingen die je heb opgenoemd


    Don't dream your life, but live your dream!

    Memphis schreef:
    (...)

    Ahahaha, ja joh, zelf in een vuilniszak zie ik er nog gewoon geweldig uit (joehoe)

    Nee maar bedankt :x.

    Ik méén het, haha! : D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik draag nooit rokken. Dan ben ik gewoon niet 'IK' en ik voel me er heel ongemakkelijk in. ik heb nu voor het eerst een rokje. zo'n €5,00 ding van de H&m maar dat vind ik niet echt een echt rokje dus daar voel ik me wel iets minder ongemakkelijk in.

    MakingFun schreef:
    Ik draag nooit rokken. Dan ben ik gewoon niet 'IK' en ik voel me er heel ongemakkelijk in. ik heb nu voor het eerst een rokje. zo'n €5,00 ding van de H&m maar dat vind ik niet echt een echt rokje dus daar voel ik me wel iets minder ongemakkelijk in.

    Hoe bedoel je niet echt een echt rokje? En 5 euro maar? Ik wil ook! ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Je hebt gelijk hoor, op vele punten.
    en ik heb ook absoluut te dikke benen, dus ja, rokjes zijn ook niet aan mij besteed.
    Al vind ik het uiteindelijk toch best nog wel leuk er af en toe mee rond te wandelen. En met het weer van tegenwoordig overleef ik het simpelweg niet met een jeans.


    effort never betrays you

    ik draag ze in de zomer eigelijk bijna niet maar in de winter doe ik er een legging of panty onder en dan vindt ik het wel leuk.
    dus in de zomer draag ik ze nooit en in de winter heel vaak.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ah, 9 redenen maar?
    Ik haat die dingen ook, werkelijk waar. Evenals jurkjes, om dezelfde reden.
    Ook ik, houd het lekker bij mijn oude, vertrouwde jeans:Y)


    Bad decisions make good stories.

    I totally agree with you! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I totally agree with you. Ik kan noot een goed rokje vinden, want ik hou niet van de bloemetjes motieven van dit moment, en ander zijn ze gewoon truttig. Maar dat is mijn smaak. haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.