• Ik heb weer 2 hammie's (l) [hamsters dus --'] Het zijn beide rusjes.De eene is een Parel Rusje en die noemt Pinochio Tiny en is mannelijk. En de 2de is een Mandarijn rusje zij noemt Nagini Crepsley en is een vrouwtje

    Wie heeft er ook hammies?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:46 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ja , mag van ouders ook. Het was zelfs mijn vader die het voorstelde 0_o En als we die door verkopen aan de dierenwinkel waar we ze haalde kunnen we met het geld dat we van de kleintjes kregen hun voeder kopen =]

    Ik heb ook baby hamsters gehad, 9 stuks *O* Was alleen niet gepland, ik kreeg een hamster die al zwanger was :'D


    -

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Misschien is hij een spion en doet hij daarom zo geheimzinnig want voer verdwijnt niet zomaar(krul)


    Hij is wel heel erg oud voor een spion dan, over 8 dagen alweer twee jaar...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb ook baby hamsters gehad, 9 stuks *O* Was alleen niet gepland, ik kreeg een hamster die al zwanger was :'D


    Heb ik ook al eens gehad bij mijn syrische hamster juist waren dat wel 14 kleintjes :8


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Defensive schreef:
    (...)

    Hij is wel heel erg oud voor een spion dan, over 8 dagen alweer twee jaar...

    Dan moet je gaan kijken of ie dood is of niet, niet afwachten of hij zijn hol nog uitkomt :')


    -

    Defensive schreef:
    (...)

    Hij is wel heel erg oud voor een spion dan, over 8 dagen alweer twee jaar...


    Ja dat is inderdaad alwat ouder. Kijk eens of hij nog leeft dan weet je het meteen.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Heb ik ook al eens gehad bij mijn syrische hamster juist waren dat wel 14 kleintjes :8

    Ik vond dat zo geweldig (bloos) Alleen werd de moeder opgegeten door mijn kat later (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vond dat zo geweldig (bloos) Alleen werd de moeder opgegeten door mijn kat later (no_chears)


    Ja die naakte dingen zijn zo schattig ! =3 Bij mij heeft de moeder der kleintjes gedood. Ze was heel agressief. :S


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ja die naakte dingen zijn zo schattig ! =3 Bij mij heeft de moeder der kleintjes gedood. Ze was heel agressief. :S

    Awh wat zielig ;o


    -

    mijn hamster heette hammie (huil)

    Genius schreef:
    (...)
    Awh wat zielig ;o


    Nogal. Ik vond het kannibalistisch... :|


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ianthomas4ev schreef:
    mijn hamster heette hammie (huil)


    Oww is y dood? :( wat sneu voor je...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ah wat een lieffies. Nu wil ik ook hamsters(cat)

    Defensive schreef:
    Ik, maar volgens mij is hij dood. Ik heb hem al weken niet meer uit zijn holletje gezien. Maar het voer verdwijnt wel...


    Vroege winterslaap? :')


    Behind the laughter it actually means something.

    Rango schreef:
    Ah wat een lieffies. Nu wil ik ook hamsters(cat)


    Als ik een nestje heb , mag je wel ééntje hoor (A)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    lol, hammies. :')
    Het zijn in elk geval wel twee lieverds. :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'