• Yup, that's right. Miley Cyrus. Niet dat het schokking of verbazingwekkend is, vooral met haar gedrag de laatste tijd. Maar ergens is het wel zielig hoe ze van een rolemodel naar een slut ging en nu iedereen die close met haar is dusermee wegduwd.

    Miley Cyrus en Liam Hemsworth gaan niet trouwen. De twee zijn volgens bronnen in elk geval voorlopig uit elkaar.
    "Miley en Liam hebben een hele heftige, ingewikkelde relatie en zijn allebei helemaal op", aldus een bron tegenover RadarOnline.
    De bron vervolgt: "Het huwelijk is in elk geval tijdelijk van de baan. Het ziet er niet naar uit dat ze wel weer gaan trouwen."
    Het verhaal komt één dag nadat Cyrus stopte haar verloofde te volgen via Twitter. De zangeres maakt veel gebruik van haar account en volgens bronnen zou haar actie een logisch gevolg zijn van een breuk tussen de twee.=
    Enkele dagen geleden meldden verschillende entertainmentsites dat de 23-jarige acteur vreemd zou zijn gegaan tijdens een feestje, met een onbekende brunette. Hemsworth werd er eerder al van beschuldigd een affaire te hebben met January Jones.
    De manager van de acteur heeft over beide geruchten gezegd dat ze niet waar zijn.
    Liam Hemsworth en Miley Cyrus verloofden zich in de zomer van 2012. De twee hebben sinds vier jaar een relatie.


    Bron.


    -

    Totaal geen verassing, als je het mij vraagt, de media zat de laatste tijd vol op Miley. Toch erg voor beide personen.


    Chaos is a ladder.

    Viel te verwachten met dat gedrag.

    Gula schreef:
    Totaal geen verassing, als je het mij vraagt, de media zat de laatste tijd vol op Miley. Toch erg voor beide personen.


    Some people are art and do art at the same time

    Eerlijk gezegd verdient ze dit wel. Ik vond het gewoon schaamtelijk voor die jongen dat hij met zo iemand samen was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vind 't jammer. Ze waren zo'n lief stelletje, toen Miley nog d'r mooie haren had en niet ineens besloot om d'r hele attitude om te gooien.





    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 20:20 ]


    To infinity and beyond •

    Dit is toch al lang oud nieuws?...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik wachte al op dit topic al 2 dagen lang (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Amnesiae schreef:
    Dit is toch al lang oud nieuws?...

    2 dagen. Zo oud dus.


    -

    Avarosa schreef:
    Eerlijk gezegd verdient ze dit wel. Ik vond het gewoon schaamtelijk voor die jongen dat hij met zo iemand samen was.


    Can't control my second personality

    Draculea schreef:
    Viel te verwachten met dat gedrag.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Avarosa schreef:
    Eerlijk gezegd verdient ze dit wel. Ik vond het gewoon schaamtelijk voor die jongen dat hij met zo iemand samen was.


    26 - 02 - '16

    Amnesiae schreef:
    Dit is toch al lang oud nieuws?...

    Dacht ik ook al. Ik had al eerder gehoord dat ze uit elkaar waren.


    From these ashes, I will rise

    Ik had niet anders verwacht. Dat er frustraties waren, was me al duidelijk bij de optredens van haar.
    Ofja, die frustreerden mij al; ik wil niet weten hoe Liam zich gevoeld moest hebben.


    We need a bigger boat.

    :O Niet meer volgen op twitter? :O
    Ja, dat huwelijk gaat sowieso kapot. xd

    Wat is dit voor idioot gebaar van haar om hem niet meer te volgen op twitter?
    Ik snap dat het symbolisch bedoelt is en ze de breuk voor de buitenwereld probeert te illustreren.
    Maar kom op twitter xd Sorry hoor, maar ik neem social media niet echt heel serieus. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kende Miley niet eens tot dat ik een clip zag waar ze alleen maar aan dingen likt. Echt wargelijk.
    Toen ben ik opzoek gegaan naar haar en zag allemaal dingen dat ze vroeger heel anders was en zo.
    I actually don't care. Mja. Eigen schuld eh.
    Ze is een wannaby geworden of zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.