• Omdat dit nummer zo heerlijk is (bloos)


    -

    Het is zo donker en ben alleen thuis :'D En er is niemand op straat, logisch ik woon in een kinderbuurt.


    -

    IK HEB DE LIEFSTE KATTEN OOIT. Er zijn er 2 bij mij komen liggen, ze voelen aan dat ik eenzaam ben <3


    -

    Genius schreef:
    IK HEB DE LIEFSTE KATTEN OOIT. Er zijn er 2 bij mij komen liggen, ze voelen aan dat ik eenzaam ben <3


    Ik wil ook een kat, maar dat mag niet van m'n ouders. -.-"


    It ain't broke, so don't fix it.

    Waarom niet ;o


    -

    Mijn vader is allergisch en mijn moeder houdt er niet van. De gemenerds.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Wie oh wie wilt nijn buren stoppen? Ze maken al de hele avond ruzie pfff
    En nu kan ik niet slapen :(
    Zit nu op mijn mobiel op internet wie is er eigenlijk nog wakker?????????


    Sorry voor de spelfouten:3


    What is youre favo scary movie?

    Jupp. Ik ben nog wakker (A). Ik verveel me dooood. Ben maar aan ´t schijven geslagen. Njaa, ik zou gewoon met een honkbalknuppel het raam in slaan, gillend binnen rennen, iedereen bewusteloos slaan en vervolgens rustig gaan slapen. En als je het goed doet, weet niemand meer dat jij de dader bent ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Jupp. Ik ben nog wakker (A). Ik verveel me dooood. Ben maar aan ´t schijven geslagen. Njaa, ik zou gewoon met een honkbalknuppel het raam in slaan, gillend binnen rennen, iedereen bewusteloos slaan en vervolgens rustig gaan slapen. En als je het goed doet, weet niemand meer dat jij de dader bent ^^

    Omg dit is de reactie van het jaar xD Geniaal!!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okeeeeeeee, mijn Golden member ship zou allang zijn moeten afgelopen? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Is hier leven?


    -

    niet echt.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Muh, die topic van dat meisje over die broek en shirts, ik vind die broeken en shirts allemaal even verschrikkelijk (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    Muh, die topic van dat meisje over die broek en shirts, ik vind die broeken en shirts allemaal even verschrikkelijk (no_chears)

    Awh arme jij, ik vind ze fantastisch!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Exposito schreef:
    Muh, die topic van dat meisje over die broek en shirts, ik vind die broeken en shirts allemaal even verschrikkelijk (no_chears)


    Ik ook. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn ogen doen pijn (huil)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful