• Ik zou graag een beter beeld krijgen van hoeveel woorden een story ( op Quizlet weliswaar) volgens jullie moet bevatten. We gaan hier dan ook van uit dat het een redelijk goed onderbouwde story is die volledig is afgerond zonder onzinregeltjes tussen.

    DE POLL

    Danku bij voorbaat.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 21:25 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen flauw idee hoeveel woorden een boek überhaupt bevat dus ik heb op 50.000 gestemd.

    Draculea schreef:
    Ik heb geen flauw idee hoeveel woorden een boek überhaupt bevat dus ik heb op 50.000 gestemd.
    Ik lees graag een goed boek, maar een story hier kan je niet echt met een boek vergelijken denk ik. Ik ben ook niet zo'n goede schrijver op Quizlet om daar echt een goed getal op te kunnen plakken. Zo onprofessioneel ben ik. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    60.000 woorden heb ik gegokt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vanaf de 75000 ongeveer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rond 50.000 den ik.


    -

    Avarosa schreef:
    (...)Ik lees graag een goed boek, maar een story hier kan je niet echt met een boek vergelijken denk ik. Ik ben ook niet zo'n goede schrijver op Quizlet om daar echt een goed getal op te kunnen plakken. Zo onprofessioneel ben ik. :p

    Ah nee, maar het ging me gewoon om het feit dat ik niet eens weet hoeveel woorden ergens in zitten. Zelfs al typ ik nu een kort verhaaltje, dan zou ik alsnog niet goed kunnen gokken hoeveel woorden het uiteindelijk nou heeft. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah nee, maar het ging me gewoon om het feit dat ik niet eens weet hoeveel woorden ergens in zitten. Zelfs al typ ik nu een kort verhaaltje, dan zou ik alsnog niet goed kunnen gokken hoeveel woorden het uiteindelijk nou heeft. :'D
    Dat is waar, maar veel mensen redeneren hier van hoe meer leesplezier hoe beter en andere dan weer van dat het maar snel moet afgelopen zijn. Ik wil daar nu dus een beter beeld van krijgen hoe de gemiddelde Q'er hier over nadenkt. : D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk toch wel rond de 60.000
    Ik eb alleen het doorzettingsvermogen niet om het volledig af te ronden xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb gestemd op 40.000, maar ik denk eigenlijk niet dat er een minimum aan woorden bestaat voor een "goed" verhaal. Korte verhalen kunnen ook heel erg goed uitgewerkt zijn en een heel ingewikkeld plot bevatten, terwijl er in een verhaal dat dubbel zo lang is maar waarin misschien veel minder verteld lijkt te worden ook niet per se onzin hoeft te staan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb gestemd op 40.000, maar ik denk eigenlijk niet dat er een minimum aan woorden bestaat voor een "goed" verhaal. Korte verhalen kunnen ook heel erg goed uitgewerkt zijn en een heel ingewikkeld plot bevatten, terwijl er in een verhaal dat dubbel zo lang is maar waarin misschien veel minder verteld lijkt te worden ook niet per se onzin hoeft te staan. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm. Ik zit even naar mijn afgeronde stories te kijken, maar de ene zit aan de 96000 woorden en de andere 56000 dus ik heb een gemiddelde genomen, 65000.


    To infinity and beyond •

    Thans om te stemmen. Ik heb daar dus echt geen weet van hier. Natuurlijk kan je een story niet blijven uitmelken, maar als het goed onderbouwd is, moet er volgens mij toch wel een minimum zijn. Bedankt aan iedereen die stemt (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Ik heb gestemd op 40.000, maar ik denk eigenlijk niet dat er een minimum aan woorden bestaat voor een "goed" verhaal. Korte verhalen kunnen ook heel erg goed uitgewerkt zijn en een heel ingewikkeld plot bevatten, terwijl er in een verhaal dat dubbel zo lang is maar waarin misschien veel minder verteld lijkt te worden ook niet per se onzin hoeft te staan. ^^

    Dat is precies de reden dat ik het moeilijk vind hierop te stemmen. Vaak kies ik boeken uit van 300-500 bladzijdes, maar eentje die twee keer zo dun of dik is, kan evengoed geweldig zijn :) Een verhaal op zich hoeft nog geen bladzijde te bedragen. Dat is wel jammer als je het echt een heel goed verhaal vind, want dan is het snel uitgelezen. Maar ik ga die 75.000 woorden echt niet meer halen :'D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder