• Castalia schreef op 1 juli 2011 - 23:47:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo BeingHistory,

    Je hebt toestemming om met je new bff wedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Castalia

    Ik heb dus toestemming om een wedstrijd te openen.

    Er worden vijf rondes gehouden, en er kunnen 20 leden mee doen.

    Je hebt twee weken om een opdracht in te leveren, behalve als je een goede rede hebt om om uitstel te vragen.

    Als je de opdracht te laat inleverd ben je al metteen afgevallen,

    Opdracht 1:
    Vertel op een leuke, orginele manier iets over jezelf, zodat ik meer te weten kom over de mensen die mee doen met mijn wedstrijd. Inleveren via een pb.
    inleverdatum: 18-07


    Deelnemerslijst:
    Betrayal
    Dices
    Sleutelbloem
    SofieSaade
    Aguamenti
    IceWolf
    Queuing
    0603 ingeleverd
    NAPKINS ingeleverd

    Afvallers ronde 1:
    Betrayal
    Aguamenti

    Jammer, want alle afvallers, ookal zijn het er maar twee, zijn afgevallen omdat ze niks hebben ingeleverd.


    Opdracht 2:

    Ik weet nu al iets meer over iedereen, maar ik vind het niet genoeg. Ik wil weten hoe veel fantasie iedereen heeft, aangezien ik echt heel veel fantasie heb. Dus bedenk iets leuks, een verhaal, een lied, een gedicht en breng het op een orginele manier, van mij part neem je het op en stuur je me het filmpje, dus als je mijn mail daar voor nodig hebt mag je die vragen. Maar, het hoeft niet perse over jezelf te gaan, het mag over een gebeurtenis gaan, of als je een verhaal doet mag je alles uit je duim zuigen, zolang het maar creatief is.

    Inleverdatum: Maandag 1 augustus



    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 11:28 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mag ik meedoen? :Y)
    Ik ken je al, ik maakte maar een grapje :')

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 9:27 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niemand?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik wil wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb al een hele lange tijd een vraag over BFF wedstrijden. Wat is het doel ervan en wat moet je doen? ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil wel meedoen
    Als het me niet lukt dat is dan pech meedoen is belangrijker dan winnen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik wil wel meedoen.

    Ik doe mee :D

    Ik heb gister al een opdracht ingeleverd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel meedoen :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    schrijf me maar in
    waneer moet die opdracht ingelevert worden???


    You can't not look cool with a crossbow.

    kan ik nog meedoen? :3


    Love is louder.

    Queuing wordt Turophile


    Love is louder.

    Queuing schreef:
    kan ik nog meedoen? :3


    I´m nothing special.

    Kan ik nog meedoen...?

    Ik meedoen? :D


    Owl you need is love.