• Hoiii.
    Ik heb gisteren haarverf gekocht, 24 wasbeurten van poly palette in de kleur pure chocolade. Mijn haar is nu lichtblond. Ik heb blauwgrijze ogen en mijn wenkbrauwen zijn vrij donker. Ik wil gewoon eens zien of het me staat.

    Heeft iemand ervaring met deze haarverf op blond haar? Ik ben namelijk bang dat het er helemaal niet uit gaat, ik wil na 24 wasbeurten weer blond zijn


    Xx.

    Mijn ervaring - en van een vriendin, is dat het er niet na 24 wasbeurten uit is. Puur omdat blond (nooit) geverfd haar verf sneller en langer oppakt.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 22:52 ]


    To infinity and beyond •

    Ik gebruik enkel felle kleuren van Manic Panic als ik mijn haar heb geblondeerd, maar ik denk niet dat je zo snel je oude kleur weer terug krijgt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zou eerst eens verf proberen die er na een paar wasbeurten al uit is. Als het dan niet staat, ben je er in ieder geval snel vanaf.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    Ik zou eerst eens verf proberen die er na een paar wasbeurten al uit is. Als het dan niet staat, ben je er in ieder geval snel vanaf.


    Ik denk inderdaad dat ik toch eerst een spoeling ga proberen

    Ik ben van blond naar bruin gegaan en na een jaar zat het er nog in. :') Natuurlijk wel met blond er doorheen, maar dat zag je amper.
    Dus nee, dat gaat er heel lastig uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik ben van blond naar bruin gegaan en na een jaar zat het er nog in. :') Natuurlijk wel met blond er doorheen, maar dat zag je amper.
    Dus nee, dat gaat er heel lastig uit.


    :0 dat wil ik zeker niet!

    Ik heb zelf donkerblond-ish haar (ik wil echt lichtblond dat zou zo fijn zijn met verven). Ik heb behoorlijk wat kleuren gehad en een paar op mijn natuurlijke haar kleur sommige kleuren gaan er sneller uit dan andere (zelfs van het zelfde merk) en andere merken gaan er sneller uit dan andere. Al ben ik meer van de wat apartere kleuren omdat ik dat wel gezellig vind. Ik gooi eerlijk gezegd al die zooi er maar gewoon in en soms is de kleur verschrikkelijk, je kan ook eerst een klein stukje verven misschien een stukje dat niet heel erg opvalt. Wat ik wel heb gemerkt hoe donkerder je gaat hoe minder snel het er uit wast maar dat ligt misschien aan mij.

    Probeer een klein stukje en als je bang bent dat het er iets langer in zit zorg dat het een kleur is die je wel graag wilt hebben.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 23:34 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Nevertheless schreef:
    Hoiii.
    Ik heb gisteren haarverf gekocht, 24 wasbeurten van poly palette in de kleur pure chocolade. Mijn haar is nu lichtblond. Ik heb blauwgrijze ogen en mijn wenkbrauwen zijn vrij donker. Ik wil gewoon eens zien of het me staat.

    Heeft iemand ervaring met deze haarverf op blond haar? Ik ben namelijk bang dat het er helemaal niet uit gaat, ik wil na 24 wasbeurten weer blond zijn


    Xx.
    Mijn tip doe een spoeling.
    Ik heb licht blond haar van mezelf en mijn kapper zei dat het permanent was, het bleek gewoon spoeling te zijn zo kregen ze mij op allerlei producten bij hun. Mijn haar werd gewoon heel snel vel, en daardoor moest ik vaker in de spoeling en het werd dunner. Dus ik zeg je, doe het eerst met een spoeling want die is er best sneller uit.

    En als je verf probeert en de kleur er in wil houden met koud water wassen.

    Update:

    Ik had een spoeling (8 wasbeurten) gekocht, in de kleur donkerbruin.
    Maar ik had niet gelet op die plaatjes op de achterkant waarop je kunt zien welke kleur het wordt.
    Blond stond er niet bij. Ik deed dat spul in mijn haar. Het was, surprise, KNALROOD. Toen ik het uitspoelde was het roze/rood/oranje.
    Ik ben er eigenljk best blij mee hahaha. Nooit gedacht dat rood me zou staan.

    Xx.

    XSweetMiseryX schreef:
    Update:

    Ik had een spoeling (8 wasbeurten) gekocht, in de kleur donkerbruin.
    Maar ik had niet gelet op die plaatjes op de achterkant waarop je kunt zien welke kleur het wordt.
    Blond stond er niet bij. Ik deed dat spul in mijn haar. Het was, surprise, KNALROOD. Toen ik het uitspoelde was het roze/rood/oranje.
    Ik ben er eigenljk best blij mee hahaha. Nooit gedacht dat rood me zou staan.

    Xx.


    Klinkt eigenlijk als best een leuke kleur roze/rood/oranje.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Oehh, nu ben ik benieuwd. Heb je misschien een foto?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'