• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Before schreef:
    (...)
    Ik vind je bril leuk (:


    Duuhh, ik ook -eigendunk-

    Omg, er hebben pas 3 mensen ingeleverd xd

    Deep schreef:
    Omg, er hebben pas 3 mensen ingeleverd xd

    Ik stuur al een berichtje rond. Het zou toch jammer zijn dat driekwart afviel omdat ze het vergeten waren. (A)

    Kan iedereen ook eventjes laten weten wanneer ze geen computer tot hun beschikking hebben i.v.m. vakantie?
    Dan kunnen we ook daar rekening mee houden. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    ik van de 19de tot de 27 ivm verkantie naar turkije. als ik naar zeeland ofzo ging. kon ik wel gewoon meedoen. maar nu doe ik het mijn ouders niet aan :).
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Warbler = Taz!
    Oh, en ik ga 7 augustus pas weg, haha.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 11:05 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Stopwoordje van mij en mijn BFF XD
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Saepe schreef:
    (...)
    Ik stuur al een berichtje rond. Het zou toch jammer zijn dat driekwart afviel omdat ze het vergeten waren. (A)

    Kan iedereen ook eventjes laten weten wanneer ze geen computer tot hun beschikking hebben i.v.m. vakantie?
    Dan kunnen we ook daar rekening mee houden. (A)


    Haha idd. Oh, en ik ben op vakantie tot de 25e, maar ik heb deze opdracht tóch al ingeleverd, dusja.

    MagicDesire doet niet meer mee vanwege persoonlijke omstandigheden. Dat betekent dus dat we nog 13 deelnemers hebben en er nog 10 hun opdracht moeten inleveren!


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    TADA!
    http://www.youtube.com/watch?v=EZxooDucSKA


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Aangezien ik van Quizlet, (met name het forum) ga verdwijnen heeft het geen zin meer dat ik aan jury ben.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    http://tinypic.com/player.php?v=2ylwzg2&s=7

    Ik schaam me dood. Ik denk dat ik niet meer op quizlet kom...... :(

    http://www.youtube.com/user/LittleRebelxxx?feature=mhee

    deze is van youtube. Ik maak een zooitje van dit forum.....

    P.s het zijn twee verschillende filmpjes.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 10:05 ]


    ~Live your life!~

    Ik weet al welk liedje ik ga zingen en ik ga hem waarschijnlijk morgen opnemen< dus mijn inzending komt eraan :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Eigenlijk mag ik dit niet doen, maar ik lap de regels even aan mijn laars. Ik organiseer ook een zangwedstrijd, maar er heeft iemand zich uitgeschreven en ik kom nu leden te kort, en niemand meldt zich aan, dus als iemand zin heeft om aan nog een wedstrijd mee te doen, mag je het altijd laten weten. Sorry voor mijn reclame. Ik ga het niet meer doen. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een vraagje. Ik doe mee aan een andere zangwedstrijd en ik vroeg mij af aangezien het bij allebei een 'kies een liedje naar keuze' opdracht is, of ik dezelfde inzending mag doen als bij haar? :-)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:48 ]


    ~Live your life!~