• Nu of later?
    Ik hoef heus niet een stad of landnaam, maar ik wil jullie fantasie. Hoe zou jij willen dat je omgeving eruit zou zien? Hoe zouden de mensen zijn die er omheen wonen? Of woont er verder niemand? In wat voor soort huis zou je dan willen wonen? En heb je al enig idee wat voor stijl je daarin wilt? ;)

    Details mensen, kom op. New York, America en whatever kan ik me ook wel indenken, maar waarom en hoe? Zo moeilijk is 't toch niet om je fantasie los te laten? :'D

    Edit: Mensen die alleen een stad neer droppen falen in begrijpen wat fantasie is.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb werkelijk geen idee ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Oeh! Jij komt bij mij in het dorpje wonen? :9~

    Fine by me (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm.. gewoon ergens met veel winkels, en een bioscoop. In een redelijk groot huis, in het bos. ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ergens tussen de bergen, met heel veel groen en beekjes en kleine watervalletjes en shit, in een mooi donker houten huis en je hoort de hele dag vogels en er lopen wilde paarden en andere beesten en weet ik het en dan 's avonds omhoog op één van de bergen, waar dan een plekje is met een meertje waar je naar de sterren kunt kijken :3

    Ik wil m'n rust, lawl :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In een groot dorp, waar mensen elkaar goed kennen. Zonder kakbuurten of achterbuurten, gewoon allemaal redelijk normaal. Met een aantal leuke kroegen en een leuk winkelcentrum. Met een bos aan de rand. Een beetje zoals mijn dorp nu is, behalve dan die kakbuurten en achterbuurten. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dan ben jij i.i.g wel iemand die met zulke fantasie kan denken. :'D
    En wat voor enorme huizen dan?
    Ik doe gewoon alsof ik totaaal geen fantasie heb en jullie het me nog eens goed uit moeten leggen voor ik 't snap. (krul)


    En jij bent de eerste die zegt dat ik fantasie heb, hahaha. ;3 Nou, ehh.. je weet wel. Van die grote, witte huizen met veranda's en een grote tuin ervoor. Van die - amerikaanse- huizen die je altijd ziet in films`. Waar de krantenjongen 's ochtends altijd vroeg langsfietst om de krant in de tuin te gooien. Waar geld eigenlijk nooit een probleem is door de banen die vaders hebben. Waar kleine broertjes & zusjes door de buurt fietsen of football spelen in de achtertuin. Waar tieners - like me, ghehe-stiekem feestjes geven als er niemand thuis is. Waar we het huis uitsluipen om in mini-jurkjes te dansen met flessen wodka tot de zon opkomt. Máár dat zijn weer twee werelden door elkaar. Maar ik zou het liefst in een wereld wonen met de familie die ik nu heb, de vrienden & vriendinnen die ik nu heb plús wat ongelofelijk knappe jongens. Oh, en geen gezeur over school, maar dat heb je overal, I guess. ;3


    It's time to be happy again.

    Ik vind die huisjes in Australie zo ontzettend vet ;3



    Mijn droom is ooit daar naartoe te gaan. Ik weet niet of ik er zou willen blijven wonen, maar in zo'n huisje weet ik zeker dat gelukkig zou kunnen worden :']
    Als het kan een béétje dicht bij een stad en een bios zodat ik geen kluizenaar word en ook nog een filmpje kan pakken ^^ Australische mensen zijn over het algemeen heel erg chill en gezellige mensen, dus gimme some Aussie neighbours and I'm content n_n Helemaal als het Hugh Jackman is O_O


    Caution first, always.

    Stu schreef:
    Ik vind die huisjes in Australie zo ontzettend vet ;3



    Mijn droom is ooit daar naartoe te gaan. Ik weet niet of ik er zou willen blijven wonen, maar in zo'n huisje weet ik zeker dat gelukkig zou kunnen worden :']
    Als het kan een béétje dicht bij een stad en een bios zodat ik geen kluizenaar word en ook nog een filmpje kan pakken ^^ Australische mensen zijn over het algemeen heel erg chill en gezellige mensen, dus gimme some Aussie neighbours and I'm content n_n Helemaal als het Hugh Jackman is O_O


    Het enige nadeel van huizen in Nieuw Zeeland en Aus, is dat ze bijna allemaal van cartboard gemaakt worden en je elke scheet in huis hoort, of met één goede tik door de muren heen bent. Maar inderdaad, die zijn ook leuk. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Het enige nadeel van huizen in Nieuw Zeeland en Aus, is dat ze bijna allemaal van cartboard gemaakt worden en je elke scheet in huis hoort, of met één goede tik door de muren heen bent. Maar inderdaad, die zijn ook leuk. (:

    Lol :'D Ach ja, ik ga er alleen wonen dus dan is het mijn eigen schuld huh ^^


    Caution first, always.

    Centrum van Londen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Amerika, bijvoorbeeld New York, Atlanta, L.A., waar er drukte is en waar veel te doen is.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Stu schreef:
    (...)
    Lol :'D Ach ja, ik ga er alleen wonen dus dan is het mijn eigen schuld huh ^^


    Billen goed samenknijpen als er visite is, hè? Ik heb je gewaarschuwd. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Roadrunner schreef:
    Centrum van Londen.


    Meeensen, dat vraag ik toch niet? ;-;
    Ik vind het leuk om te weten in welke stad jullie willen wonen, maar nog veel leuker om te weten hóe jullie daar willen leven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Billen goed samenknijpen als er visite is, hè? Ik heb je gewaarschuwd. (wbw)

    Mwhah O_O Helemaal als Hugh Jackman bij me op bezoek is :Y)


    Caution first, always.

    Ik wil later écht in Suriname of Indonesië wonen. In de rimboe enzo, in zo'n houten huisje, of bij het strand. Of in een drukke stad zoals NYC, die nooit slaapt.
    En anders ga ik wel in Hogwarts wonen :Y)


    Alleen maar tranen van geluk