• Nu of later?
    Ik hoef heus niet een stad of landnaam, maar ik wil jullie fantasie. Hoe zou jij willen dat je omgeving eruit zou zien? Hoe zouden de mensen zijn die er omheen wonen? Of woont er verder niemand? In wat voor soort huis zou je dan willen wonen? En heb je al enig idee wat voor stijl je daarin wilt? ;)

    Details mensen, kom op. New York, America en whatever kan ik me ook wel indenken, maar waarom en hoe? Zo moeilijk is 't toch niet om je fantasie los te laten? :'D

    Edit: Mensen die alleen een stad neer droppen falen in begrijpen wat fantasie is.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga in een camper wonen, en met mijn accordeon de markten van Europa afreizen, zo zie ik gelijk nog een beetje van de wereld ook ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    in miami maar ik ben te lui om een uitleg te gaan tikken (krul)


    Shoganai i ne~

    In een dorpje vlakbij de stad, netzoals ik nu woon (A)
    Het is hier gewoon onwijs gezellig en ik vind het heel fijn om iedereen te kennen, maar toch zit je ook vlakbij alle gemakken die een stad te bieden heeft :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Herondale schreef:
    In het centrum van een grote wereldstad, eigenlijk Nyc of London.


    We accept the love we think we deserve.

    Ergens zoals New York,hoewel Antwerpen (waar ik nu woon) er de softy versie van is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sevenfold schreef:
    (...)


    Op een paar kleine dingen na ... In zo'n buurt woon ik. :'D
    Maar yes, thats exactly what I mean. Thank you for giving it to me. (:

    Whihi ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    in een mooi groot wit huis met een mooi grasveld eromheen en wat bomen en veel blomen in de tuin. een mooie vijver en hele grote tuin.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik wil ergens wonen waar ik in de natuur woon (lekker handig met mijn hooikoorts) maar waar ik wel buren heb. Of zo'n buurt waar iedereen elkaar kent en bij elkaar op bezoek gaat :'D En qua stijl kan ik niet echt uitleggen hoe ik het wil, iig het tegenovergestelde van dat moderne strakke troep. Ik wil kleur! En allemaal katten in huis (cat) En ik wil dat wij samen gaan wonen (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Ik wil ergens wonen waar ik in de natuur woon (lekker handig met mijn hooikoorts) maar waar ik wel buren heb. Of zo'n buurt waar iedereen elkaar kent en bij elkaar op bezoek gaat :'D En qua stijl kan ik niet echt uitleggen hoe ik het wil, iig het tegenovergestelde van dat moderne strakke troep. Ik wil kleur! En allemaal katten in huis (cat) En ik wil dat wij samen gaan wonen (wbw)


    Wij willen hetzelfde. (wedding)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Wij willen hetzelfde. (wedding)

    Ik had niet anders verwacht (heart2)


    -

    Madrid, zodat ik elke match van Real kan zien. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    Madrid, zodat ik elke match van Real kan zien. :9~


    Ik doe mee. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In een heuvelachtig landschap aan de rand van aan dorpje in een klein pittoresk huisje met een leuke man, in Schotland. En later ook nog met kinderen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oke ik ga mij eens even laten gaan he =)
    Ik wil later in een mooi land wonen waar het alle dagen goed weer is, niet te warm maar ook niet koud..
    En in de buurt is er een waterval en een vijver enzo..
    Mogen niet te veel auto's rijden en ook niet veel mensen wonen want als het druk is is het ook niet leuk =)
    Veel ruimte en plaats waar ik mijn hond kan laten loslopen , dat ze in het water kan zwemmen enzo..
    Naja dat is het zo een beetje, als je dit bedoelde :p
    O en het huis moet gezellig zijn, niet de groot niet te klein ik moet me er gewoon heel goed in voelen lol =)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 20:01 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik woon in een grote stad, in een sixties appartement. Overal aan de muur hangen foto's van the Beatles, the Kinks en Simon & Garfunkel. En ik heb zitzakken met stipjes. En lavalampen, en er is gedempt licht, en de luxaflexen zijn halfdicht, en er is geen tv, alleen een bejaarde typmachine op een bureau vol papieren.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.