• Nu of later?
    Ik hoef heus niet een stad of landnaam, maar ik wil jullie fantasie. Hoe zou jij willen dat je omgeving eruit zou zien? Hoe zouden de mensen zijn die er omheen wonen? Of woont er verder niemand? In wat voor soort huis zou je dan willen wonen? En heb je al enig idee wat voor stijl je daarin wilt? ;)

    Details mensen, kom op. New York, America en whatever kan ik me ook wel indenken, maar waarom en hoe? Zo moeilijk is 't toch niet om je fantasie los te laten? :'D

    Edit: Mensen die alleen een stad neer droppen falen in begrijpen wat fantasie is.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    In een mooi, klein, toeristisch dropje aan de Spaanse kust
    Of in Barcelona :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AllstarW schreef:
    Amerika :3

    Jedi schreef:
    Vele prachtige bomen, misschien een meer en dan in zo'n lakehouse. Of gewoon zo'n heel knus huisje in een pittoresk dorpje met klimop begroeid. In ieder geval een houten huis of dat opgaat in de natuur (: *Droomt verder* :9~


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een hele kilometer daaromheen alleen maar gras en bomen, en dan helemaal midden in het hartje van de omgeving een enorme witte villa met zwembad.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Londen,Camden.
    De sfeer daar is echt zalig. Een paar maanden geleden was ik er en sindsdien ben ik ervan overtuigd dat ik later naar daar verhuis, wat ik ook ga doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eigenlijk wil ik het liefst ergens in Amerika/Australië wonen. Ik vind het hier in Nederland maar saai. Ik wil dingen ontdekken! Ik wil denk ik gewoon amerika/Australië door reizen dat ik gewoon een caravan heb ofzo? (: En anders wil ik een knus huisje wat niet te ver van de stad af ligt ofzo.


    Neem risico's

    Pyro schreef:
    Londen,Camden.
    De sfeer daar is echt zalig. Een paar maanden geleden was ik er en sindsdien ben ik ervan overtuigd dat ik later naar daar verhuis, wat ik ook ga doen.


    Ik ken het niet, dus waarom is het dan zo geweldig?
    Dat is wat ik wil weten ... Wat voor dingen jullie voor je halen, die jullie dan zo geweldig vinden. Details, details, details. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Liefst in een stad, maar niet een stad-stad, snap je? :Y)
    Ik wil wel graag dicht bij alle winkels wonen enzo, maar ik hou niet zo van drukte, dus waarschijnlijk toch eerder aan de rand van de stad, in een klein straatje. Een klein huisje, open bebouwing liefst, en hoe ik het ga inrichten weet ik nog niet. Zo gezellig mogelijk en met warme tinten waarschijnlijk. Oh, en houten meubels en héél veel boeken. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou ontzettend graag in een klein gehucht vlakbij Londen willen wonen, waar ik omringd word door prachtige lange bomen, die in de wind heen en weer ruisen. In het midden van dat bos is een idyllisch klein meertje, waar ik in de zomer heerlijk kan afkoelen.
    Mijn huis moet dan aan de rand van het bos liggen, zodat ik uitzicht heb op het mystieke bos, waarover ik een heerlijke fantasie over kan verzinnen dat ik per ongeluk in een andere wereld val. In het bos zijn verschillende dieren, die je zowel overdag als 's nachts hoort. Overdag de overactieve vogels die vrolijk fluiten, 's nachts de uilen die op pad gaan om hun prooi te vangen.
    Heerlijk, rust.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Want detail? Then you're gonna get it :]

    In een vrij rustige wijk, waar toch activiteit is. Waar ons ons kent, maar niet op elkaars lip hangt. In een straat met genoeg groen, met fatsoenlijke mensen die niet allemaal wietkwekerijen hebben of coke dealen. Een straat waar de supermarkt op loopafstand is, een plek waar je zo naar de buurman om een aansteker kunt vragen zonder dat hij je gek aankijkt. Het liefst een rustige buitenwijk van een grote stad, waar je binnen een kwartier in het centrum kan zijn om uit te gaan. Ik zou daar willen wonen met of mijn partner, of een paar huisgenoten die betrouwbaar zijn en niet aan de drugs zitten en te veel zuipen.
    Een straat waar je niet op je hoede hoeft te zijn voor mensen die je in de rug steken of waar er op z'n minst elke zomer wel een paar gevechten zijn. Een straat waar men mekaar respecteert en niet één of andere aso de buurt probeert te regeren. Een milieu waarin ik mijn eventuele kinderen op zou kunnen laten groeien, omdat ik niet vind dat ze het verdienen in een buurt op te groeien waar ik nu in leef. Een plek waar ik tot rust kan komen en me gemakkelijk in voel.
    Mijn huis zal er van de buitenkant redelijk strak uitzien, maar van de binnenkant probeer ik een mix te maken tussen eigenzinnige creativiteit en toch die strakke indeling bij moderne huizen, dit als compensatie voor de chaos in mijn hoofd. Mijn motto hierin: liefst wat georganiseerd en modern, zonder onpersoonlijk te worden. Ik wil graag een redelijk ruime tuin met een grasveld en het liefst een paar bomen erin. Zo'n tuin waar je op een warme zomernacht in slaap kunt vallen. Oh, en een vijver.

    En waarom? Omdat ik een flink deel van mijn leven - en nu nog - heb doorgebracht in een asobuurt waar voorgenoemde dingen wel plaatsvonden. Ik voelde me op z'n zachtst gezegd niet op m'n gemak in die buurt en wat harder gezegd heb ik in m'n verleden geregeld een traan gelaten omdat ik zo graag weg wou. Ik schaam me er nog steeds voor om mensen bij me thuis uit te nodigen, dit niet alleen om de straat zelf, maar ook om hoe het er bij ons thuis uitziet. Ik ben het grootste deel van de tijd bij m'n oma en opa en ik merk dat ik daar meer en beter tot mezelf kan komen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Groen, ruig en rustig. Ik hou van de natuur,dus het moet zeker groen zijn,maar ik hou niet zo'n idyllisch plaatje zijn maar meer iets als de Fjorden in Scandinavië. Ik hou er niet van om in de drukte te leven,ik haat mensen,dus het moet er rustig zijn.
    Of te wel ik moet ergens in een hutje op een berg gaan wonen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 0:12 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Want detail? Then you're gonna get it :]

    In een vrij rustige wijk, waar toch activiteit is. Waar ons ons kent, maar niet op elkaars lip hangt. In een straat met genoeg groen, met fatsoenlijke mensen die niet allemaal wietkwekerijen hebben of coke dealen. Een straat waar de supermarkt op loopafstand is, een plek waar je zo naar de buurman om een aansteker kunt vragen zonder dat hij je gek aankijkt. Het liefst een rustige buitenwijk van een grote stad, waar je binnen een kwartier in het centrum kan zijn om uit te gaan. Ik zou daar willen wonen met of mijn partner, of een paar huisgenoten die betrouwbaar zijn en niet aan de drugs zitten en te veel zuipen.
    Een straat waar je niet op je hoede hoeft te zijn voor mensen die je in de rug steken of waar er op z'n minst elke zomer wel een paar gevechten zijn. Een straat waar men mekaar respecteert en niet één of andere aso de buurt probeert te regeren. Een milieu waarin ik mijn eventuele kinderen op zou kunnen laten groeien, omdat ik niet vind dat ze het verdienen in een buurt op te groeien waar ik nu in leef. Een plek waar ik tot rust kan komen en me gemakkelijk in voel.
    Mijn huis zal er van de buitenkant redelijk strak uitzien, maar van de binnenkant probeer ik een mix te maken tussen eigenzinnige creativiteit en toch die strakke indeling bij moderne huizen, dit als compensatie voor de chaos in mijn hoofd. Mijn motto hierin: liefst wat georganiseerd en modern, zonder onpersoonlijk te worden. Ik wil graag een redelijk ruime tuin met een grasveld en het liefst een paar bomen erin. Zo'n tuin waar je op een warme zomernacht in slaap kunt vallen. Oh, en een vijver.

    En waarom? Omdat ik een flink deel van mijn leven - en nu nog - heb doorgebracht in een asobuurt waar voorgenoemde dingen wel plaatsvonden. Ik voelde me op z'n zachtst gezegd niet op m'n gemak in die buurt en wat harder gezegd heb ik in m'n verleden geregeld een traan gelaten omdat ik zo graag weg wou. Ik schaam me er nog steeds voor om mensen bij me thuis uit te nodigen, dit niet alleen om de straat zelf, maar ook om hoe het er bij ons thuis uitziet. Ik ben het grootste deel van de tijd bij m'n oma en opa en ik merk dat ik daar meer en beter tot mezelf kan komen.



    Op een paar kleine dingen na ... In zo'n buurt woon ik. :'D
    Maar yes, thats exactly what I mean. Thank you for giving it to me. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik ken het niet, dus waarom is het dan zo geweldig?
    Dat is wat ik wil weten ... Wat voor dingen jullie voor je halen, die jullie dan zo geweldig vinden. Details, details, details. ^^


    Het is een buurt met allerlei soorten winkeltjes. Vintage,Alternatief, alle stijlen die je je maar kan bedenken. Op een of andere manier leek iedereen er ook veel vrijer en gelukkiger. Niemand bekeek elkaar raar om zijn of haar uiterlijk of stijl terwijl dat in België en Nederland soms wel zo is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    (...)

    Het is een buurt met allerlei soorten winkeltjes. Vintage,Alternatief, alle stijlen die je je maar kan bedenken. Op een of andere manier leek iedereen er ook veel vrijer en gelukkiger. Niemand bekeek elkaar raar om zijn of haar uiterlijk of stijl terwijl dat in België en Nederland soms wel zo is.


    Mmm, blijkbaar woon ik dan toch in Engeland i.p.v Rotterdam. :')
    Maar goed, ik snap 't wel.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    In een huisje in de stad. Ik hou er niet van om alleen te zijn. Ik wil wel graag weer snel uit de stad kunnen zijn als het moet. En vlak bij mijn huisje moet een groot stadspark zijn. Daar zou ik waarschijnlijk de hele dag liggen om te kijken naar de mensen en te luisteren naar de geluiden. Mijn eigen huis moet niet te groot zijn. Daar hou ik niet van, dan wordt het zo leeg. Het moet klein, knus en gezellig zijn. Een klein tuintje wil ik ook graag. De buurt moet gezellig zijn, er moeten overdag mensen over straat lopen naar winkels ofzo. Het liefste wel weinig auto's, veel fietsers. En ik zou graag in zo'n buurt wonen nét buiten het centrum. Waar al die leuke kleine winkeltjes en restaurantjes zitten. Mm. Zo dat was het ongeveer.


    Travel far enough, you'll meet yourself