• Hoi allemaal,

    Een tijdje geleden had ik een suggestie gedaan, waarin ik een lijst van alle RPG's/MSV's voorstelde en ik heb besloten om dat nu gewoon uit te proberen. In feite werkt het hetzelfde als Stories gesorteerd per genre, maar dan met alle lopende RPG's en MSV's.
    Ik zal zelf ook tussen de topics zoeken en deze toevoegen, maar het is natuurlijk het makkelijst en het snelst als anderen ook meehelpen, zowel medespelers als topiceigenaren.

    Het werkt als volgt:
    Ik verwerk alle RPG's en MSV's in RPG / MSV lijst
    Om dat gedaan te krijgen, vul je het volgende in.
    Titel:
    RPG of MSV:
    Minimum aantal woorden:
    Korte omschrijving:
    Een (of eventueel meerdere) genres:
    De link naar het eerste rollentopic:


    Je post dit lijstje als reactie op het hoofdstuk met het juiste genre. Als dat er niet is, kun je het in een reactie onderaan de story zelf doen of in het topic.
    De RPG's worden dan op alfabetische volgorde in de juiste hoofdstukken ingedeeld.

    Ik hoop dat jullie willen helpen! Nog andere tips of toevoegingen zijn zeker welkom (:

    De onderwerpen
    Alternative Universe [1]
    Avontuur [1]
    Fantasy [5]
    Grijze Jager [1]
    Harry Potter [3]
    Hobbit / Lord of the Rings [1]
    Horror [1]
    Hungergames [1]
    One Direction [1]
    Realistisch [4]
    Science Fiction [3]
    Schoolleven [4]
    Supernatural (fanfiction) [1]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 19:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Okay, ik probeer er echt wanhopig uit te komen, maar het lukt niet. Wat is MSV?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Okay, ik probeer er echt wanhopig uit te komen, maar het lukt niet. Wat is MSV?


    MSV staat voor meespeelverhaal. Hier is het topic erover.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn topics, dit kan nog handig zijn. (:


    :)

    Super handig! Ik denk dat dit het een stuk makkelijker zal maken om leuke RPGs/MSVs te vinden.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel erg handig, dit (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Titel: Op een onbewoond eiland
    RPG of MSV: MSV
    Minimum aantal woorden: -
    Korte omschrijving: Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen
    Een (of eventueel meerdere) genres: avontuur
    De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160946


    Every villain is a hero in his own mind.

    Titel: Midden Aarde
    RPG of MSV: MSV
    Minimum aantal woorden: -
    Korte omschrijving: Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.
    Een (of eventueel meerdere) genres: Hobbit fanfictie, fantasy
    De link naar het eerste rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158416&page=last&message=175


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn Topics


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Min topic


    Do what you love, love what you do

    MT


    I bet people don't understand that I'm joking 800% of the time.

    MT


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Heel handig. Ik ben bezig met een nieuwe RPG, dus die zal ik er zo bijzetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Slim bedacht! MT


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Titel: ranger apperentice

    RPG of MSV: RPG

    Minimum aantal woorden: 200
    Korte omschrijving: Will Verdrag is er niet meer en koningin Maggie is op een onverklaarbare wijze vermoord. Het korps grijze jagers doen er alles aan om deze moordenaar op te sproren, terwijl de zoon van de koningin zich klaarmaakt om de troon te bestijgen. Maggies echtgenoot weet geen raad. 
     Een (of eventueel meerdere) genres: fan rpg en aktie
    De link naar het eerste rollentopic: 
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165232

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 18:33 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Titel: Charmed •
    RPG of MSV: RPG.
    Minimum aantal woorden: 300.
    Korte omschrijving: Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om het kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
    Een (of eventueel meerdere) genres: Avontuur, Fantasy.
    De link naar het eerste rollentopic: Link.


    Don't walk. Run, you sheep, run.