• Hallo ! ,
    Ik ben dus bezig met een verhaal, die ik binnenkort op Quizlet wil neerpennen, maar zit even vast.
    Ik heb dus een foto van de hoofdrol, een meisje, maar nu heb ik nog een jongen nodig ook. Ik heb al twee foto's, maar ik weet niet echt wie van hen er beter bij haar past. Zouden jullie even willen reageren?


    Het meisje:



    De jongens:
    1.

    of
    2.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:48 ]


    Luck is an attitude ~

    De tweede jongen is knapper, maar de eerste past beter bij haar, dus ik zou voor de eerste gaan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    2


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Zelf vind ik de 2e jongen leuker, maar ik denk dat de 1e het best bij haar past.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou 2 nemen.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik ga voor 2. Maar dat is wellicht ook omdat 2 veel meer mijn type is dan 1, alhoewel ik wel vind dat hij wel beter past. Ik weet niet, dat zegt mijn gevoel zo. Maar ehm, heb je dan in je verhaal geen beschrijving van de jongen? Ik bedoel, twee heeft lichter haar en alles, een heel ander type. Of heb je dat gewoon nog niet gemaakt en ga je op de plaatjes af?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn gevoel zegt ook twee.

    Memphis schreef:
    Ik ga voor 2. Maar dat is wellicht ook omdat 2 veel meer mijn type is dan 1, alhoewel ik wel vind dat hij wel beter past. Ik weet niet, dat zegt mijn gevoel zo. Maar ehm, heb je dan in je verhaal geen beschrijving van de jongen? Ik bedoel, twee heeft lichter haar en alles, een heel ander type. Of heb je dat gewoon nog niet gemaakt en ga je op de plaatjes af?

    De jongen komt pas later in het verhaal, dus daar zit ik nog niet echt. Ik ga op de plaatjes af, maar het was wel de bedoeling dat het twee totaal verschillende jongens zijn. & doordat ik echt geen idee heb van wie er beter past bij haar, zit ik een beetje vast met het verhaal. Of het idee Dat ik er van heb. Haha, snap je het een beetje? xd


    Luck is an attitude ~

    Giants schreef:
    De tweede jongen is knapper, maar de eerste past beter bij haar, dus ik zou voor de eerste gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou voor de 2e gaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind beide er niet echt bij passen, maar als ik moet kiezen, vind ik foto nummer 1 het beste.


    -

    Hoe kan iemand nou 'passen'? Je wordt toch gewoon verliefd? ;'p
    Maar die tweede mag wel boven mijn bed hangen! Doe die, die, die, die, die, die, die, die, die, die! *kwijlt op toetsenbord*


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Renervatio schreef:
    Zelf vind ik de 2e jongen leuker, maar ik denk dat de 1e het best bij haar past.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zeg toch 1. Want die trekt me meer aan dan die onderste.
    mooiboy haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Eén past het best bij haar, vind ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neem de eerste, want die heeft geen T-shirt aan. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'