• Hallo ! ,
    Ik ben dus bezig met een verhaal, die ik binnenkort op Quizlet wil neerpennen, maar zit even vast.
    Ik heb dus een foto van de hoofdrol, een meisje, maar nu heb ik nog een jongen nodig ook. Ik heb al twee foto's, maar ik weet niet echt wie van hen er beter bij haar past. Zouden jullie even willen reageren?


    Het meisje:



    De jongens:
    1.

    of
    2.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:48 ]


    Luck is an attitude ~

    Soundeffect schreef:
    Eén past het best bij haar, vind ik.


    Shoganai i ne~

    Asleep schreef:
    Neem de eerste, want die heeft geen T-shirt aan. _O_

    Haha, handig xd


    Luck is an attitude ~

    Giants schreef:
    De tweede jongen is knapper, maar de eerste past beter bij haar, dus ik zou voor de eerste gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De eerste past beter bij haar denk ik


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik zou de eerste nemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    1


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    1. want die past gewoon bij haar.

    EmptyThought schreef:
    (...)
    De jongen komt pas later in het verhaal, dus daar zit ik nog niet echt. Ik ga op de plaatjes af, maar het was wel de bedoeling dat het twee totaal verschillende jongens zijn. & doordat ik echt geen idee heb van wie er beter past bij haar, zit ik een beetje vast met het verhaal. Of het idee Dat ik er van heb. Haha, snap je het een beetje? xd


    Ahah, oké, I understand. Dan zou ik voor 2 gaan, met 1 vind ik ze te veel op zo'n soort Spaans koppel lijken. Ik weet niet, wellicht omdat ze allebei zo donker zijn en zo'n buitenlandse uitstraling hebben. Ze lijken meer familie. Maar zo te zien zijn meer mensen voor 1.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 19:29 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De eerste.

    Ik vind dat jij maar moet kiezen, het is jouw verhaal. Ga op je gevoel af, hoe wil jij je hoofdpersonage later beschrijven,...?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Soundeffect schreef:
    Eén past het best bij haar, vind ik.

    Soundeffect schreef:
    Eén past het best bij haar, vind ik.


    effort never betrays you

    Memphis schreef:
    (...)

    Ahah, oké, I understand. Dan zou ik voor 2 gaan, met 1 vind ik ze te veel op zo'n soort Spaans koppel lijken. Ik weet niet, wellicht omdat ze allebei zo donker zijn en zo'n buitenlandse uitstraling hebben. Ze lijken meer familie. Maar zo te zien zijn meer mensen voor 1.

    Hmm, dat vind ik wel een goed punt.. Oké, ik zal denk ik gewoon nog eens nadenken, maar ik vind het wel goed 'opgemerkt' van je. En dit heeft me aan het denken gezet, 2 ziet er anders uit en ik denk dat dat leuker is om te beschrijven, Haha, I'll let you know (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 20:14 ]


    Luck is an attitude ~

    ik vindt 1e er beste bij passen


    (Be)lieve in (you)rself

    Adele schreef:
    Ik zeg toch 1. Want die trekt me meer aan dan die onderste.
    mooiboy haha


    We accept the love we think we deserve.