• Hallo ! ,
    Ik ben dus bezig met een verhaal, die ik binnenkort op Quizlet wil neerpennen, maar zit even vast.
    Ik heb dus een foto van de hoofdrol, een meisje, maar nu heb ik nog een jongen nodig ook. Ik heb al twee foto's, maar ik weet niet echt wie van hen er beter bij haar past. Zouden jullie even willen reageren?


    Het meisje:



    De jongens:
    1.

    of
    2.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:48 ]


    Luck is an attitude ~

    toch 1. Hij en dat meisje hebben dezelfde uitstraling, 2 vind ik te ouwelijk voor haar.


    It's time to be happy again.

    Hilfiger schreef:
    toch 1. Hij en dat meisje hebben dezelfde uitstraling, 2 vind ik te ouwelijk voor haar.

    Nu je het zegt, hmm, inderdaad..


    Luck is an attitude ~

    Hilfiger schreef:
    toch 1. Hij en dat meisje hebben dezelfde uitstraling, 2 vind ik te ouwelijk voor haar.


    Ouwelijk? Helemaal niet man :9~ Dat kan btw ook door de lichtval komen, dat je dat zo vindt. Door diezelfde soort uitstraling vind ik ze juist zo erg op familie lijken :x. Beetje te veel dezelfde typetjes.

    BTW, wie zijn het eigenlijk? Of heb je gewoon onbekende mensen gekozen?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 20:33 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1967 schreef:
    Ik vind beide er niet echt bij passen, maar als ik moet kiezen, vind ik foto nummer 1 het beste.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Memphis schreef:
    (...)

    Ouwelijk? Helemaal niet man :9~ Dat kan btw ook door de lichtval komen, dat je dat zo vindt. Door diezelfde soort uitstraling vind ik ze juist zo erg op familie lijken :x. Beetje te veel dezelfde typetjes.

    BTW, wie zijn het eigenlijk? Of heb je gewoon onbekende mensen gekozen?

    Onbekend, dat vond ik het beste (:
    Ik zou wel wíllen weten wie ze zijn, maar jaa xd


    Luck is an attitude ~

    Soundeffect schreef:
    Eén past het best bij haar, vind ik.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    1e!xD


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    EmptyThought schreef:
    (...)
    Onbekend, dat vond ik het beste (:
    Ik zou wel wíllen weten wie ze zijn, maar jaa xd


    Me too. Vooral de tweede, hij lijkt eigenlijk ook wel heel erg op hoe ik me Peeta van de Hongerspelen had voorgesteld. Echt knap man :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha, ik vind die tweede inderdaad ook wel 'echt knap' :x


    Luck is an attitude ~

    Hilfiger schreef:
    toch 1. Hij en dat meisje hebben dezelfde uitstraling, 2 vind ik te ouwelijk voor haar.


    To infinity and beyond •

    2


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    De eerste. Die tweede is niet mooi.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.