• Wat vind jij beter?

    30 seconds to Mars
    Cinema Bizarre
    Killerpilze of toch
    TokioHotel

    Ik: Killerpilze maar wie jullie?

    TOKIOHOTEL!!

    maja iedereen zijn eigen muziek smaak

    h

    Tokio Hotel!!!!
    they rock!(H)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Tokio Hotel!!! (H)

    ik luister die anderen ook, maa vind Tokio Hotel net iets beter (A)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Tokio Hotel!!!!

    they rock!(H)

    Maaruh 3o STM Killerpilze luister ik ook *PuppyEyes*(H)Maaruh Cinema Bizarre niet hoor *Kotst* (puh)

    euhm euhm moelijk maar ga toch voor TH!
    maar everyone rocks!!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik WAS mega fan van 30stm, maar ik ben lekker overgegaan naar TOKIO HOTEL ik luister nog steeds veel 30stm, en ga ook naar een concert {als ze weer in nl zijn} maar ja die andere, oh ja cinema bizarre heb ik alleen love songs op me ipod, en die ander wel van gehoord nooit geluisterd.
    x



    (bericht aangepast door een moderator)


    You'd took my breath but I'll survive.

    tokio hotel


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Muhaha.. dan moet je kiezen tussen Tokio Hotel en Cinema Bizarre xD
    ik doe ze gewoon allebei(puh)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tokio Hotel! (Y)
    Maar 30 seconds to mars heeft ook wel leuke liedjes :P
    xx's


    Träume sind wirklich!!

    Cinema Bizarre (H)<3 en Tokio Hotel!!<3
    xxRomaan

    p.s renaat denkt er denk k ook zo over;)

    30 seconds to Mars --> Stelletje arrogante schreeuwlelijken. Ik vónd hun muziek leuk, maar het wordt zo eentonig op den duur.

    Cinema Bizarre --> kansloos stelletje wannab Bill's ofzo. Serieusly, ze zijn echt like, niets ofzo? Zo gevormd door de platenmaatschappij, met hun 'we lopen al jaren zo rond.' Yeah right, waarom waren er dan foto's van 2 jaar terug, waarop ze er nog 'normaal' uitzagen?

    Killerpilze --> Ze gaan, de muziek is goed, alleen Jo zingt altijd vals. Maar op het concert maakte dat niet uit, want ik hoorde hem toch niet. *gemene grijns* Mäx vind ik echt like, O.O Zó arrogant, echt niet normaal. Maar Fabi en Bennie (die invaller) zijn echt adorable <3

    Tokio Hotel --> Ze zijn nu in de loop der jaren, zo standaard voor mij geworden. You know? Ze horen er geweun bij. Alleen wordt ik af en toe nogal afgeremd door dat engelse en commerciele gedoe van ze. Like, dat irriteerd me. *adoreert DDM posters <3* Maargoed ^^ Like, fan noemen jullie me niet misschien ofzo, omdat ik daar te nuchter voor ben? ( ik wijs hier op hun geaardheid in discussie ) maar alsnog.

    Toch, echt concurrentie zijn de bovenstaande niet voor Tokio Hotel. Like, ze zijn vele malen groter? Misschien lopen die kleine fannetjes van monsoon over naar Cinema Bizzare? So what? Beter toch ^^ Laat ze lekker weghuppelen naar een paar misluke jappo's. en 30stm, is gewoon triest. *grins*

    tokio hotel


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Tokio hotel <3

    ik luister allemaal maar ik ga tot nu toe alleen nog maar naar concerten van TH

    maar dat komt omdat ik nog nie genoeg verdien;P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~