• ... in mijn nederige opinie!
    Onder het motto 'maak het forum levendiger' heb ik mij dan ook maar eens gewaagd aan a good, old list.
    Van mijn favoriete mannelijke personages. Zodat we samen kunnen fangirlen als we een fave delen of zodat ik je hopelijk kan aanzetten om nieuwe series, films en boeken te ontdekken!

    Comment trouwens gerust suggesties voor me.
    En heb geen schrik om met mij te fangirlen over een personage. I'd love to do that ; )

    https://www.quizlet.nl/lijstje/4312/mijn-favoriete-mannelijke-personages/

    Ik maak binnenkort waarschijnlijk ook nog een 'favoriete koppels' lijstje en wie weet ook een favoriete vrouwelijke personages lijst, als jullie deze leuk vinden!


    A to the Z

    Loki! Voor de rest ken ik niet heel erg veel personages of vind ik ze niet extreem tof :') Ik moet wel even zeggen dat je opmaak echt geweldig is c:
    Mijn favoriete mannelijke personages waar ik zo meteen opkom:
    - Loki en Thor (ik vind ze zo geweldig samen, haha)
    - Bakugou Katsuki en Shoto Todoroki uit My Hero Academia
    - Dazai Osamu uit Bongou Stray Dogs
    - Will Graham en Frederick Chilton uit Hannibal
    - Jon, Tyrion en Sam uit Game of Thrones
    - Connor Walsh en Asher Millstone (wel pas nadat hij iemand vermoord heeft, oeps) uit How To Get Away With Murder
    - Yeong (ken z'n achternaam niet, lol) uit I love Yoo

    [ bericht aangepast op 29 juli 2018 - 22:04 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh wat leuk om Dimitri, John Smith en Eugene Fitzherbert (ik ga hem lekker eigenwijs bij zijn echte naam noemen ;P ) tussen de lijst te zien staan! Vind het stiekem wel een beetje opvallend dat ik veel Slytherins zie staan ;) (is een geintje, neem me niet te serieus).
    Persoonlijk vind ik Hiccup uit de How To Train Your Dragon films en series een heel leuk personage! Hij is heel gelaagd door de twee films heen en ik vind zijn motieven heel tof en intrigerend. Ook hoe de filmmakers zijn relatie met Astrid zo natuurlijk hebben gemaakt in de tweede film vind ik prachtig. Het is namelijk altijd een kunst om in zulk soort films het niet om de liefde te laten draaien maar toch net dat beetje romantiek erin te stoppen om de fans een beetje hun zin te geven, haha.
    Ik heb zelf ook een zwak voor Sokka, uit Avatar: the Last Airbender. Hij is een ware genie, maar ze willen hem nog wel eens afzetten als de non-bender die voor al het comic relief zorgt. Doet hij ook, maar hij is ook gruwelijk belangrijk. En ik vind hem en Katara heel leuk matchen als broer en zus. De twee karakters spelen goed op elkaar in.
    Als laatste wil ik toch Harry Potter noemen, maar dat komt misschien ook omdat J.K. Rowling mijn grote voorbeeld is qua schrijven haha. Hij is de hoofdpersoon, dus natuurlijk is hij tot de puntjes uitgedacht, maar ik vind zijn balans als jongetje van 11 tot een jongvolwassen man van 17 zo sterk. Je ziet zijn puberende kant door de jaren groeien en verdwijnen en dat is zo ontzettend moeilijk. En zijn sarcastische kant heeft een klein plekje in mijn hart veroverd hahaha.


    Deep inside, I've never felt alive

    @Dazai: Bedankt! Ik vind Thor ook wel heel leuk, maar niet op het niveau dat ik Loki leuk vind bijvoorbeeld haha. Leuke lijst van jou ook! Ik moet zeggen dat ik er een aantal op jouw lijst ook niet ken (voornamelijk die van animes). Will Graham en Tyrion vind ook wel leuke personages! Goede lijst bij jou!

    @Urbosa: Nee, maar je zegt wel echt de waarheid. Ik val echt altijd op alle personages die je in Slytherin zou kunnen indelen haha. Soort zoekt soort zeker, ik begrijp ze ook wel gewoon meer haha. Ah, Sokka is ook zo een leukerd! Ik vond hem ook altijd het leukste personage uit TLA. Hem en Zuko ofcourse. Je herinnert me eraan dat ik dat eigenlijk wel eens zou moeten herkijken nu ik ouder ben haha.
    Harry Potter is ook een superleuk personage ofcourse :D


    A to the Z

    Ah dit is zo leuk :Y) De beschrijvingen zijn ook mooi trouwens. :'D

    TaeTae schreef:
    Ah dit is zo leuk :Y) De beschrijvingen zijn ook mooi trouwens. :'D


    Hhahaha, thanksss :'D


    A to the Z

    Ik ga hier eens even over nadenken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    John snowboard van games of thrones!