• Wat vind jij beter?

    30 seconds to Mars
    Cinema Bizarre
    Killerpilze of toch
    TokioHotel

    Ik: Killerpilze maar wie jullie?

    Tokio Hotel........op Killerpilze na luister ik de rest ook maar Tokio Hotel is in mijn ogen de beste en dat zal wel voor n lange tijd zo blijven=D


    Why don't you break my heart

    Tokio Hotel :}
    de rest luister ik niet.


    -

    Uhumm

    TOKIO HOTEL IS GWN THE BEST :P

    ik laat me ff gaan :D

    Ik vind ze eigenlijk allemaal wel goed :D ff meningen neerpennen:

    30 Seconds To Mars: Jared Leto heeft gewoon een TE geile stem, maar hij is echt gewoon een arrogante idioot '-_- *heeft wat met gewoon* Maar verder vind ik de muziek echt te geniaal :D al is de eerste cd idd heeel erg eentonig... Maar de tweede maakt het goed :D

    Cinema Bizarre: Heirbij sluit ik me deels aan bij Bomm, het zijn idd Bill wannabe's... Ik bedoel, zelfs die toetsenist ontkent nog Gay te zijn... Al is hij wel vaker in gay-clubs gezien ^^ Verder vind ik de muziek wel okee, maar de eerste keer was het ff schrikken de eerste keer dat ik Lovesongs (they kill me) hoorde. Wel grappig, ik zat op school en iedereen keek me best vreemd aan toen ik plots best hard zei 'Het is een vent??? :|' gheghe, ja ik ben zeer subtiel ingesteld :P

    Killerpilze: Die gasten zijn zekers goed. ^^ Het leuke aan hun vind ik ook zeker dat hun tenminste zichzelf laten zien op foto's, dat is zeker een grooot verschil met TH, hun staan er altijd zo vreselijk geposeerd op :S dat is wel leuk om te zien, maar als je dan de foto's van de KiPjes vind ik die eerlijk gezegd leuker (A)

    Tokio Hotel: Ja, mensen hier weten mijn mening denk ik onderhand wel ^^ Ik vind ze geweldig, maar ik vind ze ook arrogante idioten soms hoor '-_- Maar goed, mensen hier vinden me onderhand een nep-fan omdat ik zeg dat Bill gay is, en omdat ik TC lees, en omdat *wat was het ook alweer?* weet ik al niet meer, maar daar was een hele discussie over *zoekt het dalijk meteen op* En verder zijn het zeker allemaal zeeer sexy jungs ^^

    Ik vind eigenlijk dat ik niet kan kiezen tusen deze artiesten, want er zit teveel verschil tussen...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind van de Kippen dat Jo zo ontzettend dom doet. like, op het concert, gaat hij ook gitaar neuken. Jeweetwel wat Tomsel altijd doet. Dat is like zo, niet grappig als hij het doet?
    Daarnaast nakt hij zijn hele 'stijl' van Billa, terwijl hij er volgens hem een jaar geleden nog uitzag als een achterlijk wijf. Ook was make-up helemaal uit, en niet draagt hij het zelf, en koopt hij de goedkope versies van Bill's jasjes.
    Triehiees >.<
    Het is wel waar dat TH altijd geposeerd staat, maarja wat wil je? Bill zit erin? o.o
    Hij kickt erop om zo vrouwelijk mogelijk te staan lijkt het soms wel. En dan zie je Tom er echt met zo'n droog hoofd achter staan. Och *knuft*
    Ik ben echt gehecht aan die gozers.
    Je bent niet alleen Iris! Wij hier vinden ook dat Bill gay is, en we trekken hem, 16 man(of eigenlijk vrouw) sterk, die verdomde kast uit. ^-^

    Maar over het algemeen, moch je de rest goed vinden ofzo, kun je ze niet vergelijken nee.
    We gaan K3 toch ook niet vergelijken met Greenday? o.O

    DAT bedoel ik ^^
    Kasten kunnen warm zijn (A) Maar buiten kun je in de zon zitten 8DD [idioot]
    [/spam]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaaa, zo gaan we hem over halen!
    *klopt op Bill's kastdeur*
    'Billa? Kom een kijken, het zonnetje schijnt..'

    [/slechte tactiek]

    TOKIO HOTEL DUHH !(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tokio hotel (A)

    tokio hotel
    de rest ken ik niet zo goed x'D

    TH, maar ik kan het eiglijk niet echt weten, want [behalve CB] ken ik de rest niet :S [tenminste... niet goed genoeg]

    th <33

    th of cb??
    moeilijke keus

    ze zijn allemaal zo geweldig

    tokio hotel ^^
    kvind wel dat ze een beetje verandert zijn door de jaren heen :S maar ze bliJven de beste ^^
    hun engels liedjes sucken zwaar :S duits is véél véél beter :D