• Vertel dat is aan tante Marjolein.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wachten tot mijn riendje klaar is met wat ie ook an t doen is in de badkamer, om te vieren dat we vandaag 6 maanden samen zijn :3

    Laat? Ik noem dit nog vroeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En ik ben dus gewoon te moe om nog normaal te typen blijkbaar, beter schiet hij op XD

    Oh Q staat nog open. Zit op msn.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Uh...

    Wachten tot ik mijn hoofdstuk afheb en dan kan posten :')
    Het forum afstruinen opzoek naar leuke topics...
    Mensen vervelen met mijn ongelofelijk niet boeiende gastenboekberichtjes :')

    last but not least

    Mezelf niet vervelen :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ja, dat zou jij wel willen weten hé. -wbw-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    konnichiwa schreef:
    Wachten tot mijn riendje klaar is met wat ie ook an t doen is in de badkamer, om te vieren dat we vandaag 6 maanden samen zijn :3

    Ah, gefeliciteerd!
    Ik heb ook bijna 6 maanden met mn vriendje, haha! (H)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noem je dit laat? ._.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een vriendin van me is jarig en ik had beloofd om op te blijven tot 12 uur om der te feliciteren, maar nu kan ik niet slapen.

    Hooligan schreef:
    Een vriendin van me is jarig en ik had beloofd om op te blijven tot 12 uur om der te feliciteren, maar nu kan ik niet slapen.


    Lol'd. Lekker voor je. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben wakker omdat ik dat wil.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik probeer iets te bedenken voor een story, maar het lukt me niet. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    wel, ik ben net thuis, en heb geen zin om te gaan slapen (nerd)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Captain schreef:
    Ik probeer iets te bedenken voor een story, maar het lukt me niet. D:



    That sucks.

    YAY, die van mij is nu afgelopen. Ik moet het laatste hoofdstuk alleen nog posten :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    (...)


    That sucks.

    YAY, die van mij is nu afgelopen. Ik moet het laatste hoofdstuk alleen nog posten :')

    Echt? Dan moet dit een belangrijke dag zijn voor jou, haha!! : D


    Where there is a sea there are pirates...