• Hebben jullie wel eens last gehad van writersblock? Dat je simpelweg geen goedlopende zin meer op papier kon zetten en er wanhopig van werd?

    (Ik heb er geen last van trouwens)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ja. ):
    Gewoon even niet schrijven en wachten tot het terugkomt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jaa, ik heb het een hele poos gehad, maar nu gaat het gelukkig weer goed!


    Forever.

    Every day. Dan dwing ik mezelf om te schrijven, maar het wil niet lukken. Meestal komt het dan om 2uur 's nachts, net wanneer ik wil gaan slapen. Ach, dat is dan nog maar een uurtje langer oplbijven. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Snuggly schreef:
    Jaa, ik heb het een hele poos gehad, maar nu gaat het gelukkig weer goed!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een keer. Vreselijk. Alles ging de prullenbak in van frustratie, haha. Ik hoop dat het nooit meer gebeurd. (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Snuggly schreef:
    Jaa, ik heb het een hele poos gehad, maar nu gaat het gelukkig weer goed!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ik heb er momenteel een beetje last van. Maar ik blijf gewoon schrijven, en zal later - wanneer het weer wat beter gaat - wel wat aanpassen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat heb ik nu, al maandenlang. Dat overkomt mij altijd als mijn eigen leven te druk wordt, mijn gedachten raken daar dan zo vol van omdat ik over alles honderd keer nadenk en dan schrijf ik wel uren in mijn dagboek, in plaats van aan mijn verhalen. Nu heb ik ook al twee weken niks meer geschreven D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nope
    nog niet gelukkig :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Snuggly schreef:
    Jaa, ik heb het een hele poos gehad, maar nu gaat het gelukkig weer goed!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Right here, right now. Ik wilde net gaan schrijven, en zat gewoon 10 minuten naar mijn laptop te staren, omdat ik geen normale zin geschreven kreeg D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, meestal als ik het druk heb en als alles even niet helemaal goed gaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb daar een paar dagen last van gehad, maar het gaat alweer beter. Ik heb vandaag tenminste toch al iets geschreven waar ik redelijk tevreden mee ben, alleen hier en daar wil ik het nog wel aanpassen. Maar het is weer een begin (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I heb er soms last van, maar dan zet ik de oude nightwish songs, TH, MCR of ... op en kan ik weer schrijven:Y)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Nee, schrijven is een uitlaatklep voor mij als ik ergens mee zit. En omdat ik niet zoveel praat over mijn gevoelens heb ik nooit een writersblock.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.