• Ik ben dus opzoek naar bands die niet zo bekend zijn. Ze kunnen zalen vullen, maar het is niet zo dat de paparazzi hen overal naartoe volgen zoals bij boybands enzo wel eens gebeurd.
    Mijn stijl is zo wat punk/rock, punk/pop en metal achtig. Luister eens naar bands zoals sleeping with sirens, pierce the veil, bring me the horizon, of mice&men, you me at six, all time low,... als je wilt weten wat ik bedoel x)
    Het mag ook best iets rustiger zijn, maar liefst geen boyband material. Ik ben lang geleden al uit dat soort muziek gegroeid en luister er eigenlijk niet meer zo graag naar, if ya know what I mean c;



    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Bullet for my valentine. Green day.


    26 - 02 - '16

    Oh ja, ook all american rejects.


    26 - 02 - '16

    Green day ken ik van mijn moeder x3
    De rest nog niet, dus daar zal ik zeker eens naar kieken


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Oooooh, this is gonna be fun! Wait till ya see my list. Hehehehe. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik op meer kom zal ik ze hier wel neerzetten. Oh ja, Linkin Park is ook wel geinig en Godsmack.


    26 - 02 - '16

    En Emilie Autumn


    26 - 02 - '16

    Muse. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Royal Republic. Een vriendin van me luistert bijna hetzelfde als jij luistert, dus zeker dat. Verder nog, Shinedown, Papa Roach, Sum 41, Rise Against.


    Deep inside, I've never felt alive

    Druantia!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:55 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muse en Green Day :3


    El Diablo.

    *gaat alles opzoeken*
    ya guys know what I mean x)

    @Caffeine: kom maar op met die lijst xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Hot Chelle Rae


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cashby schreef:
    *gaat alles opzoeken*
    ya guys know what I mean x)

    @Caffeine: kom maar op met die lijst xd


    Als je Muse op gaat zoeken; niet te snel oordelen. Goed luisteren. En meerdere nummers luisteren. Je moet het echt een kans geven, want de meeste mensen vinden het niet meteen leuk. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Black Tide, Miss May I, Attack Attack, Three Days Grace, system of a down

    sleeping with sirens staat trouwens in het voorprogramma van Bullet for my valentine, volgend jaar. =D
    Bullet, moet je trouwens ook luisteren. hun zijn echt helden.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cashby schreef:
    *gaat alles opzoeken*
    ya guys know what I mean x)

    @Caffeine: kom maar op met die lijst xd
    ik heb een linkje geedit ˆˆ
    ik volg ze zo'n beetje overal naar toe de grunter is een maat van mij =) ze doen vooral optredens in braband maar ik geloof dat ze 9 november ook in leiden zijn.
    als je naar ze toe gaan (entree is vaak maar 6 euro of gratis) laat het me weten dan kunnen we misschien meeten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.