• Hee, een goede vriendin van mij.
    Die heeft echt heel veel krullen.
    En binnenkort hebben we schoolfeest.
    En wil ze iets leuks doen met haar haar.
    Alleen, ze weet bijna niks met wat haar haar kan.

    Ja stijlen is een optie. (:
    Maar als het niet staat, dan komt het denk ik pas na een paar dagen in model, en woensdag is het schoolfeest al, als ze het maandag zou gaan stijlen. Maar wel bedankt (:

    Fotoisweerweg;x

    Verder nog suggesties?

    Alleen verder ook gewoon als het om krullen gaat (:
    Okédaan hier weer even dan xd


    'x

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:07 ]

    Niemand reageert meer dus ik enk dat ik de foto weer even weghaal, miss zet ik 'm er later weer ff op.

    Rango schreef:
    (...)

    Lijkt me wel leuk (:
    want ik heb nog niet echt een beeld ervan.


    Alsjeblieft. Ik heb de foto wel gewoon snel genomen en ik heb een slaaphoofd, probeer daar niet op te letten. (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:03 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Waarschijnlijk stijlen, zoals iedereen zegt.
    Wat je ook kan doen is vlechten, zo precies in de golfjes van de krullen, als je dan vlechten maakt en zorgt dat ze niet pluizig zijn lijkt 't ook net op stijl haar.
    Verder vind ik d'r haar juist wel mooi hoor ^^


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Waarschijnlijk stijlen, zoals iedereen zegt.
    Wat je ook kan doen is vlechten, zo precies in de golfjes van de krullen, als je dan vlechten maakt en zorgt dat ze niet pluizig zijn lijkt 't ook net op stijl haar.
    Verder vind ik d'r haar juist wel mooi hoor ^^


    hihi, Thanks.
    Ik vind haar haar ook mooi <3
    Maar ze wil zelf een keer op een feestje ofzo iets anders met haar haar doen.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Alsjeblieft. Ik heb de foto wel gewoon snel genomen en ik heb een slaaphoofd, probeer daar niet op te letten. (:



    Ik vind het er leuk uit zien (:
    Maar heb je dan het bovenste gestijlt?
    + Dankjewel (:
    Mooi haaaar haha <3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:08 ]

    Rango schreef:
    (...)

    Ik vind het er leuk uit zien (:
    Maar heb je dan het bovenste gestijlt?
    + Dankjewel (:
    Mooi haaaar haha <3


    Ja, het bovenste gedeelte is gestijld. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ja, het bovenste gedeelte is gestijld. (:


    Erg leuk gedaan :]

    Ik heb ook krullen, en ik kan je verzekeren dat ze super veel reacties krijgt als ze haar haar opeens heel stijl heeft of juist golvend. Want iedereen kent je dan als het meisje met de bos krullen en dan heb je opeens stijl haar. Plus ze valt op ook. ;3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet niet of jouw haar wel stijl is? Want dan zouden jullie kunnen doen dat jij het krult en zij het stijlt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    als ze van die lange krullen heeft, zou ik ze gewoon los laten. Ik heb altijd al lange krullen geweest, maar groeiden zo traag, dus heb ik ze heel kort laten knippen. (:


    Save me from myself.

    Pyro schreef:
    Opsteken en een paar krullen laten hangen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Alsjeblieft. Ik heb de foto wel gewoon snel genomen en ik heb een slaaphoofd, probeer daar niet op te letten. (:



    Jij bent mooi. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Alsjeblieft. Ik heb de foto wel gewoon snel genomen en ik heb een slaaphoofd, probeer daar niet op te letten. (:



    Je bent echt een mooi meisje.. En je haar is leuk :')