• De stelling van vandaag luidt:
    Leerlingen moeten meer gestimuleerd worden hun opleiding af te maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, steeds meer mensen kapper ermee :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    eens


    Jus drein jus daun

    eens


    Save me from myself.

    Oneens,de leerling moet gestimuleerd zijn,de school moet dat niet doen de leerling zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens.

    Jup. Eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.

    Maar wie zou dat dan moeten doen? (kitty)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Nee, als ze dat niet willen kan niks dat veranderen. Je hebt mensen die lang op school willen zitten en iets willen worden, je hebt ook de mensen die het liest zo snel mogelijk van school gaan, daar kan geen stimulering iets aan doen.

    Eens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    LetMeBe schreef:
    Echt wel, gelukkig gebeurt dat ook al.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je kiest er zelf voor maar mag ook wel meer stimulatie in zitten ja


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    26 - 02 - '16