• Wat vinden jullie er van, dat als je jarig bent je broer een mail krijgt van je opa met erin dat hij je een fijne verjaardag wenst en dat je zelf contact moet zoeken, terwijl het contact al half verneukt is en dat hij alleen maar schijnheilig gaat doen terwijl hij alleen maar kut tegen je deed, wat je veel pijn deed. En hij heeft jouw eigen mail.

    Just a question.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Eh... Fappen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Eh... Fappen?

    HAHA.

    ontopic; negeren :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SYN schreef:
    Eh... Fappen?

    Laten we dat nou maar even niet doen :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    begrijpt de helft niet maar oke
    dus als ik het goed begrijp *ahum* schrijft je opa je broer een mail om jou te feliciteren? uh..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    begrijpt de helft niet maar oke
    dus als ik het goed begrijp *ahum* schrijft je opa je broer een mail om jou te feliciteren? uh..

    Ja zoiets, maar dan zit er nog een heel verhaal achter. Dat die gozer mij vaak, heel vaak, gekwetst heeft, en dan het contact al half verneukt is.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Geen idee.
    Maar ik veronderstel dat dat bij jou wel het geval is...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toetanchamon schreef:
    Geen idee.
    Maar ik veronderstel dat dat bij jou wel het geval is...

    Mja, ik wou alleen weten wat jullie er van vinden x;, dus niet om zielig te doen, want daar heb ik een stronthekel aan.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dan zou ik denken; rot op en dan zou ik het berichtje verwijderen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oké, als ik een opa voor me zie is dat een grijs oudje in een schommelstoel met een veel te kleine bril op z'n neus.
    Anyway; Het komt erop neer dat jouw opa een vuile eikel is.
    Ik zou hem in zijn noten stampen.

    Ik zou me met heel veel moeite beheersen om hem niet iets aan te doen/te verwensen, en dat proberen niet te laten merken. Verder zou ik denken 'Stik lekker' en er niet op ingaan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    njaa, we kunnen het natuurlijk niet echt weten omdat we je verleden met hem niet weten... - dat hoef je ook niet te vertellen als je dat niet wilt. maar ik vind het sowieso rot dat hij je niet gewoon zelf een gelukkige verjaardag mailt. okee, je had er geen contact mee, maar als hij je dan toch een gelukkige verjaardag wil wensen kan hij dat evengoed rechtstreeks naar jou mailen, in plaats van naar je broer te mailen dat hij jou een gelukkige verjaardag van hem moet wensen. dat is echt stom...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ignore.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Crushed schreef:
    Oké, als ik een opa voor me zie is dat een grijs oudje in een schommelstoel met een veel te kleine bril op z'n neus.
    Anyway; Het komt erop neer dat jouw opa een vuile eikel is.
    Ik zou hem in zijn noten stampen.

    Ja bijna. Mijn opa is grijs, half kaal, dus dat komt in de buurt. Hij is oud, klopt helemaal, hij zit niet in een schommelstoel, want hij drinkt zich alleen maar lam. E hij heeft geen bril, denk ik. Of hij heeft dat ondertussen wel. xd


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik zou hem zeggen in een mail waar het op staat en als hij zo graag je een gelukkige verjaardag wenst, dat die dan gewoon zelf afkomt ipv dat jij hem moet mailen ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook geen contact meer met mijn opa. Hij had een opmerking gemaakt die zowel bij mijn moeder als mij, in het verkeerde keelgat schoot.


    To infinity and beyond •