• Naar aanleiding van de suggestie van ReinaxRamos, hier een sticky-topic om al jullie tips tegen verveling in te plaatsen! Ik zou zeggen; leef je uit met de meest creatieve tips die je hebt en zorg er voor dat niemand zich meer hoeft te vervelen _O_


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Schilderijen maken, kleding ontwerpen, tekenen, trailers/filmpjes maken, je kamer herinrichten, koken..


    No growth of the heart is ever a waste

    Maak Tosti, ga ondertussen op Quizlet en laat de tosti aanbranden, gebeurde bij mij net


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ga een leuk verhaal in je hoofd verzinnen met jezelf in de hoofdrol (cool)


    Live your life yourself, because nobody else will live it for you

    1. Ga iets leuks met je vriendinnen doen! Naar het zwembad (in de zomer naar het strand), naar de bioscoop, in de winter schaatsen of gewoon iets leuks met je vriendinnen afspreken :]
    2. Organiseer een meiden-avondje, met lekkere dingetjes, maskers en een leuke film.
    3. Ga iets aan je weblog/site doen, of verzin alvast een idee.
    4. Ga de auto van je vader/moeder/opa of wie dan ook wassen! Als je je toch verveelt... En misschien krijg je er nog geld voor ook!
    5. Ga nieuwe schoolspullen kopen als je die nog nodig hebt, of gewoon een t-shirt of wat anders.
    6. Ga een smoothie of wat anders maken! Je kan het daarna nog lekker opeten ook.
    7. Ga foto's maken, van je zelf of met vriendinnen. Kun je daarna misschien leuk bewerken, of in je weblog/hyves zetten..
    8. Ga tekenen/ schilderen ofzo! :]
    9. Ga je kamer opruimen. Het is wel een kut-werkje, maar het moet toch gebeuren. En je moeder zal er blij mee zijn!
    10. Als je geen vakantie hebt, en eeeeeecht niks anders weet te doen, ga dan gewoon huiswerk maken.
    11. Setjes maken op polyvore, misschien kun je daarna dan ook wel kijken of ze het ook in de winkel verkopen.
    12. Heb je een oud shirtje/trui of iets anders van kleren wat oud is? Schrijf/teken/verf/spuit daar iets op.
    13. Pimp je schoen! :]
    14. Ga sieraden maken.
    15. Maak een stijlboek!
    16. Koop een tijdschrift/boek en ga lekker buiten in de zon (als die er is) lekker lezen!

    Bron: GOOGLE.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    GA ROOMIJS MAKEN:

    Benodigdheden:
    Pan.
    Vriezer.
    Afsluitbare diepvriesdoos (bijvoorbeeld een lege roomijsdoos).

    Bereidingstijd:
    Voorbereiding: 20 minuten
    Invriestijd: 4 uur
    Ingrediënten
    2 dl room
    4 dl melk
    4 eierdooiers
    150 gr suiker
    1 vanillestokje

    Bereiding
    Klop de eierdooiers los met 1 dl melk. Breng in een steelpan de room met de suiker, de rest van de melk en het vanillestokje aan de kook. Laat 5 minuten zachtjes doorkoken. Roer hiervan ongeveer een kwart door de losgeklopte eierdooiers. Voeg dit al roerend aan de warme massa in de pan toe en laat op een laag vuur (blijf roeren) binden. Laat dan volledig afkoelen. Roer tijdens het afkoelen een paar keer goed door om velvorming te voorkomen. Schenk het in een diepvriesdoos en zet die in de vriezer. Als de massa dezelfde dikte heeft als yoghurt, kan er een smaak worden toegevoegd. Schep de massa tijdens het invriesproces regelmatig om zodat zich geen grote kristallen kunnen vormen en het ijs egaal van structuur wordt. Bewaar het ijs in een afgesloten doos.

    Smaakjes om toe te voegen:
    - Puree van fruit, bijvoorbeeld aardbeien, kiwi, banaan of mango
    - gehakte, geroosterde noten en rozijnen
    - Fijngemalen praline
    - 15 gr cacaopoeder en fijngehakte chocolade.

    Eet smakelijk! (Als je het gaat maken dan.^^]

    BRON: GOOGLE! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ga dansen totdat je erbij neervalt, dan val je in slaap en als je wakker wordt verveel je je niet meer :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Buiten in de stoel zitten en wat rond kijken.En als je iets zie ga je dat na tekenen.Bij mij werkt t (:


    your face and my ass could be twins :D

    Wacht tot je kat in slaap valt en gooi hem dan opeens omhoog om te kijken of ie op 4 pootjes terecht komt (:

    GUMMYBEERTJES SNUIVEN 8D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    computeren en quiz en polls maken en al je favoriete websites tegelijk bezoeken (krijg je wel een verspannen computer (kan je gelijk die nieuwe kopen))


    ?

    Aguamenti schreef:
    Pak een boek en ga lezen:Y)

    Dat is mijn meestgebruikte en best aanbevolen tip :9~

    Maak 3D-kaarten of ga ministecken 8D


    Gleek and proud <3

    Als ik me verveel ga ik altijd koken:Y)

    Wiue komt er vandaag bij mij eten? XD


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    Als ik me verveel ga ik altijd koken:Y)

    Wiue komt er vandaag bij mij eten? XD


    OEH OEH IK IK IK.

    ga op neopets althans dat doe ik als ik me freaking dood verveel zoals meestal altijd in de vakantie ik had zelfs 150.000 verdient in 1 week o.O


    Shoganai i ne~