• Naar aanleiding van de suggestie van ReinaxRamos, hier een sticky-topic om al jullie tips tegen verveling in te plaatsen! Ik zou zeggen; leef je uit met de meest creatieve tips die je hebt en zorg er voor dat niemand zich meer hoeft te vervelen _O_


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ga naar een winkel waar ze boeken verkopen, koop een 'verniel' boek en doe precies wat er in staat. heb ik nu ook en het werkt best goed. die boekjes zijn iets van 10 euro en je hebt er een zomervakantie lang plezier van. kun je na tellen hoe lang als je geen vakantie hebt.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ga vast bedenken hoe je de volgende dag je inval leraar kan wegpesten xD of ga een verhaal schrijven over hoe je je leraar het best kunt wegpesten og ga 2001 smoesjes bedenken om je leraar in de zeik te kunnen nemen. PFFFFFFFFF ik heb wel echt een hekel aan leraren vandaag xD nee oke je kun bijv. Samen met je vrienden iets leuks gaan dien. Slaapfeesthe geven gewoon lkkr niks doen is ok wel eens fijn.

    Ga mensen irriteren ^^


    Life's a journey, not a destination

    Eten is de ideale oplossing voor als je je verveelt, bij mij in elk geval.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ga inloggen op tumblr en heel veel mensen volgen


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    @JohnHWatson
    haha You're my buddyyyy, precies wat ik nodig had!!!


    What by Zeus' beard is going on????

    -Ga alle aflevering van je favoriete serie weer eens kijken
    -Ga origami leren
    -Ga naar de keuken en kijk wat voor eetbaar je kunt maken
    -Laat het lichtknopje tussen aan en uit balanceren
    -Vergeten welk awesome idee je bij dit punt wilde zetten en je nek er dan over breken over wat het nou was --'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 15:35 ]


    Cookies!

    Koop een cavia of -als je er al eentje hebt- maak hem wakker (als dat lukt) en haal hem uit zijn kooi. Koop als je toch bij de dierenwinkel bent wat cavia snoepjes en een minihoepel. Ga dan midden in je kamer op de grond op je buik liggen met de hoepel, het caviasnoepje en de cavia zelf en wacht net zo lang tot de cavia door de hoepel springt. Zo kun je je cavia africhten, en verkopen aan het caviacircus. Verdien je misschien nog wat mee, en dan kun je nog een cavia kopen!

    Geef jezelf een makeover.
    Zoek op internet een recept voor gezichtsmaskers.
    Zoek een nieuw kapsel dat je de volgende keer wilt laten doen door de kapper. Hier kan je echt lang achter zoeken :D
    Lak je nagels, kleed je om...
    Doe dit alles met muziek! Muziek alleen al is leuk.


    Keep on smiling

    Typ in google: Cleverbot
    Klik op de eerste site & chat :D


    Keep on smiling

    Ik ga altijd tegen mijn maag praten. Meestal reageert hij. Hij heeft inmiddels een naam; Bob.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    als ik me verveel ga ik altijd me kledingkast op kleur sorteren! :)
    Of ik ga gewoon een beetje verveeld zitten tokkelen op me gitaar. maar lang niet iedereen speelt gitaar natuurlijk.. en anders gewoon muziek luisteren of lekker buiten hardlopen.


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Leer jezelf leuke trucjes met je tong aan.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Join een awesome RPG op Quizlet *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Doe mee aan de onbekende personen hype. :Y)


    26 - 02 - '16