• volgens mij heeft bill nepnagols..


    AAP

    volgens mij ook!ma ik vond zijn zwarte nagels met witte streep mooier.waarschijnlijk heeft hij geen tijd om da zelf te doen ofz


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Hij heeft nepnagels!

    Het is sexy.^^

    Volgens mij ook! Maar ik vond zijn zwarte nagels met witte streep mooier. Waarschijnlijk heeft hij geen tijd om dat zelf te doen ofzo.

    Ik denk niet eens dat hij het zelf doet, ik bedoel, kijk er naar. Zo fucking mooi! Zelf als hij die witte streep had, geen eens een klein foutje ofzo, uitstekseltje! Dat kan iemand toch niet bij zichzelf doen, of ligt dat nu weer wel aan mij?!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN!)


    Dunno ><

    Zekerweten;)

    Volgens mij bijt hij gewooon nog altijd nagels, en probeert hij dat zo te verdoezelen;)


    I want my bloody cheese now!^^

    Zekerweten;)

    Volgens mij bijt hij gewooon nog altijd nagels, en probeert hij dat zo te verdoezelen;)

    En dan zegt hij,, dat hij altijd eerst naar de nagels kijk van Meisjes,, en als ze er niet netjes en verzorgt uitzien,, hoeft hij haar al niet meer..
    Nou is hij lekker mee .xD


    Dunno ><

    Nep, als wij ook zulke nagels willen druipt er altijd wat uit x'D
    En idd, ze zijn te dik voor nagels.

    Whahahaha, waar wij ons mee bemoeien zeg xD
    Weet je wat?
    Ik bel hem zo wel even op, dan vraag ik het hem xD

    :Y)

    Nee dat heeft m'n tante ook.
    Van die acrielnagels [/fout geschreven]
    Dat is gewoon zijn eigen gevallen met een laag eroverheen. Dat laat je dan 1x per 30 dagen bijwerken.

    Whahahaha, waar wij ons mee bemoeien zeg xD
    Weet je wat?
    Ik bel hem zo wel even op, dan vraag ik het hem xD

    :Y)

    Graag !!! ..xD
    ja eigelijk wel he,, waar houden we ons mee bezig,, bill ze nagels !
    Maar het viel me gewoon op.. dus wou ik het ff weten :P


    Dunno ><

    Zekerweten;)

    Volgens mij bijt hij gewooon nog altijd nagels, en probeert hij dat zo te verdoezelen;)


    xD Jup hij bijt idd nagels :p heb daar Filmpje van gezien!!

    Het zou toch kunnendat hij eerst een witte laag eronder doet en dan een zwarte, zodat het langer blijft zitten! ;)


    (K)


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    xD Jup hij bijt idd nagels :p heb daar Filmpje van gezien!!

    Mag ik dat filmpje ?!?!?!


    Dunno ><

    Het zou toch kunnendat hij eerst een witte laag eronder doet en dan een zwarte, zodat het langer blijft zitten! ;)


    (K)

    Ja,, kan,, maar lijkt me sterk :S en alsnog,, ze zijn te dik en te vierkant voor echte nagels en te mooi !!


    Dunno ><

    (...)
    En dan zegt hij,, dat hij altijd eerst naar de nagels kijk van Meisjes,, en als ze er niet netjes en verzorgt uitzien,, hoeft hij haar al niet meer..
    Nou is hij lekker mee .xD


    Whahah..
    die is lol maar je kan zo zien dat t nepnegels heeft
    maar hij bedoelt of er geen vrieze randen zitten dat vind ik olok vies maarjaa

    Daarom zit het bij hem altijd perfect xD Als ik het doe krijg ik een klere zooi xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3