• Ik heb dus vandaag excursie gehad, dat was saai!!! Ik ben bijna in slaap gevallen, het was in de havens van Antwerpen ( België ) excursie, we zijn ook in Nederland geweest hoor. Maar dus: het was ongeloofelijk koud, en die wint, je kon zelfs weg waaien, een van de jongens van mijn klas die ging tegen de wind in leunen en die kon zo een paar minuten blijven liggen xD. Hilarisch om te zien maar toch. En wij hadden dan de gids (er waren 6 gidsen of 5 want we waren met 6 klassen) die altijd het langste buiten bleef staan. Echt zo kut, en de eerste keer dat we van de bus kwamen, moesten we volgen op een kaartje xD, snapte iemand het niet zei hij: ALLEE IS DAT NU ZO MOEILJK, HIER ZIE GE DAT NU NIET!! Echt zo de hele tijd he, ik had hem op zijn bakkes willen slagen, maar jah dat mocht niet, en ik denk dat ik toch een goeie mot terug gehad zou hebben, btw die mens zal er wel in de 50 zeker geweest zijn.

    Maar goed, genoeg gezaagd iemand iets anders te vertellen???

    EDIT:
    De hele tijd dat die excursie was (de hele dag dus) was ik niet actief, helemaal niet actief, en toen we van de bus stapte aan onze school was ik ineens hypar actief, dat moet je toch kunnen he xD

    EDIT, EDIT:
    En ik heb een paar weekjes een oorbel boven aan in mijn oor (niet belangenrijk) maar we stonden dus boven de schelde (op een brugje) en ineens begon het te haggelen en er was lekker veel wind xD. Maar dus we moesten er af maar mijn haar allemaal naar de ene kant van mijn gezicht en rond die oorbel zat bijna geen haar meer xD maar dus de hele tijd al die hagel daar tegen, mijn oor zag daarna gewoon rood


    Live life limitless.

    Troost je, ik ben vanaag oppesentatie feest geweest naar DE ZEE! En we hebben 5 kilometer op het strand moeten wandelen >,

    Troost je, ik ben vanaag oppesentatie feest geweest naar DE ZEE! En we hebben 5 kilometer op het strand moeten wandelen >,

    Dat is kut, wij hebben ook hagel gehad, en ik heb zo'n gaatje boven in mijn oor, ongeveer 4 weken en we stonden op de schelde (op een brug he) en het was onder tussen aan het hagelen en er was wind, veel wind, en natuurlijk al die hagel tegen die oorbel, shit dat deed zeer, toen we uit de wind waren keek mijn vriendin er is naar, zei ze dat mijn oor dus rood was

    (dit staat ook in het boveste, want jullie lezen de andere reacties toch niet)


    Live life limitless.

    FACKING DAMN! o.O

    Ik heb ook excursie gedaan naar de haven van Antwerpen!

    FACKING DAMN! o.O

    Ik heb ook excursie gedaan naar de haven van Antwerpen!


    Wanneer??


    Live life limitless.

    (...)

    Wanneer??

    Ik weet niet, rond 4 november, denk ik^

    (...)
    Ik weet niet, rond 4 november, denk ik^


    Ik heb medelijden met je, want ik weet wat dat is


    Live life limitless.

    Gha hebben wij ooit ok eens gedaan, naar de haven gaan en dan een omweg maken om weetikveel wat te doen in nederland!xD
    En dat was oo kzoooo saai!-_- En ik was al kei vaaka aan de haven geweest, wnt in de lagere shcool waren wij daar ook naar toe geweest!-_- BOORRIIINNGGxD


    Get outta my head!

    (...)

    Ik heb medelijden met je, want ik weet wat dat is

    Ja, fackin' boring.. was het ook langs de haven and stuff?

    Gha hebben wij ooit ok eens gedaan, naar de haven gaan en dan een omweg maken om weetikveel wat te doen in nederland!xD
    En dat was oo kzoooo saai!-_- En ik was al kei vaaka aan de haven geweest, wnt in de lagere shcool waren wij daar ook naar toe geweest!-_- BOORRIIINNGGxD


    Bij ons was altijd alles met de bus, normaal ook een wandeling in Nederland maar dat moest niet (hoera)(hoera), maar we zijn miss 7 keer afgestapt, en 3 daarvan waren 2 keer om te plassen en de gidsen op te halen en nog een keer om middag te eten


    Live life limitless.

    (...)
    Ja, fackin' boring.. was het ook langs de haven and stuff?


    Yes I Think, gewoon langs de haven en nog iets van Oosterweek of zo iets


    Live life limitless.

    (...)

    Yes I Think, gewoon langs de haven en nog iets van Oosterweek of zo iets

    En hoe heet jij?xD
    Srr, je kan nooit weten dak je ken^^

    (...)
    En hoe heet jij?xD
    Srr, je kan nooit weten dak je ken^^


    Laura


    Live life limitless.

    (...)

    Laura

    Nein... [/fotoboek watching]

    (...)
    Nein... [/fotoboek watching]


    Daar sta ik debiel in xD


    Live life limitless.

    (...)

    Daar sta ik debiel in xD

    Neu hoor, heb je mijne al eens gezien x'D