• Ik vond deze foto op Tumblr en moest hem toch even met jullie delen. ^^



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mags schreef:
    (...)

    (: x

    Oh, lol, ziet er best grappig uit eigenlijk =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mags schreef:
    Harry is echt een schatje, maar als het om de lichamen van ze gaat, dan ga ik toch echt voor Liam, hihi.

    I look like Harry Styles, yeah.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Die kende ik al : D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Take. It. Off.


    Fat chance.

    Gnome schreef:
    hmm, niet verkeerd (;

    Wat mij t eerste op viel? De lul:X


    Pretty is just a pretty word.

    Woodcroft schreef:
    I don't even like six packs.


    26 - 02 - '16

    Ik zag net een foto van Liam met ontbloot bovenlichaam, dat zag er toch echt beter uit. En wtf is er aan de hand met zijn onderbroek, ik vind die er echt raar uit zien

    p.s Het viel me ook op dat ze wel heel veel wasmiddel hebben en dat Harry wel een mooi kettinkje om heeft

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:35 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik zag net een foto van Liam met ontbloot bovenlichaam, dat zag er toch echt beter uit. En wtf is er aan de hand met zijn onderbroek, ik vind die er echt raar uit zien

    p.s Het viel me ook op dat ze wel heel veel wasmiddel hebben en dat Harry wel een mooi kettinkje om heeft

    =D valt mij nu ook op,, waarom zou je ooit zoveel wasmiddel nodig hebben...?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Misschien omdat je heel veel vies maakt maar volgens mij heb je zelfs dan nog niet zoveel wasmiddel nodig


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Misschien omdat je heel veel vies maakt maar volgens mij heb je zelfs dan nog niet zoveel wasmiddel nodig

    Dat was in het Xfactor-huis ofzo hèa?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Eyes schreef:
    Ik zag net een foto van Liam met ontbloot bovenlichaam, dat zag er toch echt beter uit. En wtf is er aan de hand met zijn onderbroek, ik vind die er echt raar uit zien

    p.s Het viel me ook op dat ze wel heel veel wasmiddel hebben en dat Harry wel een mooi kettinkje om heeft


    Hij heeft blijkbaar een grote?

    Ja maar dan nog. Zoveel gebruiken ik & mijn ouders nog geen eens in twee maanden


    Physics is awesome

    Heeft ie nou een stijve?

    (mss, heb ik hier al op gereageerd, haha)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.