• Ja, afgelopen week ben ik in Edinburgh en Liverpool geweest en het was echt zoo leuk :9~
    Edinburgh is heel erg mooi met kastelen en hele hoge gebouwen. We hebben daar ook een Ghost Tour gedaan hihi en we zijn naar het kasteel geweest. Serieus, op elke hoek van de straten stonden mannen in een kilt doedelzak te spelen en ook de winkels speelde doedelzak muziek af, dus ik heb weer genoeg doedelzak gehoord en mannen in rokken gezien :')

    En daarna gingen we naar Liverpool en daar zaten we tegenover het museum van The Beatles en een winkeltje met alleen maar dingen van The Beatles (shirts, CD's, kaarten, pennen, pruiken en nog veel meer) en daar werd je echt doodgegooid met The Beatles.
    Je had daar wel echt een supergroot winkelcentrum, echt niet normaal. En milkshakes waar je van alles in kan doen (chocolade repen, winegums, koekjes) en het was echt heel gaaf en ik wil weer terug :9~

    Wat hebben jullie de afgelopen week allemaal gedaan? (nerd)


    As travars

    Kei leuk voor je (:
    Ik ben deze week gewoon veel op stap geweest met vrienden, alle seizoenen van Skins gekeken & eind juli ga ik pas op vakantie :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik heb ook veel met vrienden gedaan.
    Maar me beste vriendin is nu op vakantie in london and i'm so jealous DAMN.
    haha :Y)


    Live life like a raver.

    Haha, Edinburgh is fantastisch! Ik ben daar eens een hele week geweest en toen wou ik met die gast van de Ghost Tour knuffelend op de foto, maar hij wou slechts moordend op de foto :')
    Zelf ben ik vandaag eindelijk klaar met mijn toetsweek, en gisteren had ik een Q- meeting in Hengelo die awesome was <3

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 11:51 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil ook nog eens naar Edinburgh ooit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het kraanwater in Engeland is trouwens zo vies, ik ben al vier keer eerder geweest en het is me nu pas echt opgevallen :')
    +bij de Ghost Tour hadden we bijna een David Tennant look a like als gids hihi :9~

    En ik heb een dag wel 12 uur in de trein gezeten (treinreis van London naar Edinburgh duurt ook fucking 4 en een half uur :/)

    Also, we hadden echt heel lekker weer, alle dagen. We hadden twee paraplu's meegenomen, maar helemaal niet nodig gehad

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 13:21 ]


    As travars

    Afgelopen week? Toetsen maken.
    Ik wil ook zo graag nog eens naar engeland toe! Fijn dat je het daar naar je zin hebt gehad!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the