• Nou kijk.. die mensen zijn dom, en die schelden me uit voor van alles en nog wat! Vragen domme dingen, de leraaren zien me als een stuk stom iets.
    Oke dit is écht zo. ik zit altijd met een groepje en als we langslopen schreeuwen ze dit naar ons;' ILLL GOTHICS! LEKKER SNIJDEN BUITEN?' ik kijk dan meestal wel om, maar loop dan gewoon door. Als we buiten zitten van het terrein af [/we mogen naar het dorp] dan zeggen soms ook van die jongens :'NIET TE DIEP SNIJDEN HÉ?' ik erger me daar gewoon zó aan .. en het is écht niet leuk!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nou kijk.. die mensen zijn dom, en die schelden me uit voor van alles en nog wat! Vragen domme dingen, de leraaren zien me als een stuk stom iets.
    Oke dit is écht zo. ik zit altijd met een groepje en als we langslopen schreeuwen ze dit naar ons;' ILLL GOTHICS! LEKKER SNIJDEN BUITEN?' ik kijk dan meestal wel om, maar loop dan gewoon door. Als we buiten zitten van het terrein af [/we mogen naar het dorp] dan zeggen soms ook van die jongens :'NIET TE DIEP SNIJDEN HÉ?' ik erger me daar gewoon zó aan .. en het is écht niet leuk!!

    Wow. Das wel redelijk erg zeg. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Sjees...
    Het acceptatieniveau van jongeren ligt nu echt gevaarlijk laag -_-


    No growth of the heart is ever a waste

    ONtopic: Ik zou flink wat graffitibussen kopen en een karikatuurtekening van die pestkoppen maken en daarvan een enorme tag op de muur kalken (duivel)


    No growth of the heart is ever a waste