• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Ik ben nerveus voor m’n gesprek morgen.


    Morgen m'n mondeling voor C1 en ik ben hella zenuwachtig (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lau you're killing me 😂 Twent en Gent


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaah no, ik was echt van plan om iets voor LOTR te maken. Oeps.
    Gelukkig heb ik wel nog een week voor Harry Potter (A)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:03 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn


    have fun met nog eens twintig pagina's jimin, my work is done here hihi


    A to the Z

    UHM net wanneer ik dacht te denken dat Soul Calibur VI niet beter kan worden doordat ze Geralt er al in hebben zitten, announcen ze 2B als Dlc character en SHAJGDKAHDJSHDGAS OMG


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ongesteldheid is redelijk op tijd en waarschijnlijk ben ik het dan niet meer als ik jarig ben. Nadeel is wel dat ik het ontzettend koud heb, want het is momenteel net een ijskast in mijn slaapkamer. Gelukkig is het in de woonkamer wel lekker warm.

    Morgen een gesprek, zo blij ermee en spelletjesavond. Dus ik hoop dat beide goed gaan.


    Physics is awesome

    Jest schreef:
    Ik ben nerveus voor m’n gesprek morgen.


    Damn, wat ben ik een jankbal. Maar zo’n heerlijk gevoel dat ik hier nu eindelijk mee aan de slag kan.


    Ugh, waarom moet je nou weer zo moeilijk doen? Nu moet ik mee boodschappen doen, terwijl het me helemaal niet uitkomt, want ik moet zo werken.


    Stenenlikker

    Fucking hypes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buikkramp deluxe hallo


    The truth is out there.

    Tis zo vroeg donker I love it :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HaIe schreef:
    Morgen m'n mondeling voor C1 en ik ben hella zenuwachtig (';


    JAAAA DEZE BITCH HEEFT HAAR MONDELING GEHAALD!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    Ja mag ik even blij zijn dat ik vandaag twee 10en heb gehaald. En tot nu toe mijn laagste cijfer op school een 8 is. *O*

    En ugh I know dat het allemaal nog ver weg is maar mijn komende reizen die op de planning staan assffghjkl. Zo. Veel. Zin. In.
    Als ene naamgenoot hier ook even fixt dat 2020 gaat lukken... 😏

    Ik snap niet dat je háár leuk vind. Volgens mij heb je echt een bord voor je kop, oooh wacht dat heb je al. Ik wil je oprecht gelukkig zien, maar nope diep van binnen ben je dat niet. Ik snap ook niet dat je zulke dingen kan accepteren. :c


    One Who Travels A Higher Path.