• Ik wil heel graag meeten, het liefst in Rotterdam omdat dat redelijk Centraal ligt en voor mij ook te doen is, maar mijn ouders vinden het te gevaarlijk. Ten eerste omdat Rotterdam de gevaarlijkste stad is en te twede omdat ze gelijk denken dat ik ontvoerd wordt, ik vind het nogal onzin, ik wordt over een paar maanden 14 dan kan ik toch wel opmezelf passen? Vinden julie ouders het ook gevaarlijk? En hoe haal ik ze over?
    Ik probeer nu en meeting in mijn eigenn woonplaats te organiseren, maar dat is voor veel te ver weg dus dat is ook geen optie

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 13:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben 17, een jongen en redelijk gespiert dus ja mijn moeder vond het niet erg. En ze weet wat Quizlet is enzo. Dus ja ik kon zo weg, maar als je 14 bent dan kan ik jou ouders wel begrijpen. En overhalen? Ik heb echt geen idee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind veertien ook wel jong, ik ben zeventien maar ik mag ook niet alleen naar meetings.
    En rotterdam is gewoon ook wel een gevaarlijke stad, zeker voor jonge meisjes alleen. Probeer anders een paar anderen uit je woonplaats te regelen die ook mee gaan, of vraag je ouders je te brengen ofzo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik mag alleen naar meetings als er bekenden meegaan, niet in mijn eentje :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorry, maar 14 is jong hoor. x]
    Als je ouders je niet willen laten gaan, snap ik dat. En meestal kun je je ouders op dat vlak niet overhalen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken het. Ik ben 17 en ik wil naar een hyves meeting in eindhoven. Das voor mij alsnog meer als een uur met de trein, maar in maastricht & omgeving is meestal niet veel te doen.
    Anyway, mn ouders vinden t ook geen goed idee, omdat ze -net als bij jou- denken dat ik ontvoert wordt of dat er iets anders ergs gebeurd. Maar ze verbieden t me niet, ze vinden me oud genoeg om te gaan.

    Maar ik snap wel dat ze bezorgd zijn, als je hoort wat er soms gebeurd... Maarja, ik weet dus niet of ik wel naar die meeting ga, omdat ik dan helemaal alleen in de trein moet zitten, en ik die dag eigenlijk moet werken, en ik weet niet of ik nog vrij kan krijgen want t is al over 2 weken Ö


    Inspiration can hit you any time

    LetMeBe schreef:
    Ik vind veertien ook wel jong, ik ben zeventien maar ik mag ook niet alleen naar meetings.
    En rotterdam is gewoon ook wel een gevaarlijke stad, zeker voor jonge meisjes alleen. Probeer anders een paar anderen uit je woonplaats te regelen die ook mee gaan, of vraag je ouders je te brengen ofzo.

    Ik prober een vriendin meet e slueren , maar die is er niet zo vaak.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was vijftien toen ik voor het eerst iemand 'meette'. Het was via een of andere amerikaanse twific site en op de chat had ik iemand ontmoet die in limburg woonde en toen hadden we afgesproken (:


    To infinity and beyond •

    Nee kijk, ik ben ook 14. en waarschijnlijk zou ik wel mogen. Maar ik zorg heel erg voor mezelf, en ik heb mezelf keer op keer bewezen. Ik doe alles alleen, en ze weten dat het met mij wel goed komt. Maar dat komt omdat ik een hele aparte band heb met mijn ouders. Met m'n vader ben ik meer vrienden en ik ben eigenlijk de moeder van m'n moeder. Maar ik kan wel begrijpen dat ze je niet naar Rotterdam willen hebben in je eentje. Misschien iemand meenemen?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Nee kijk, ik ben ook 14. en waarschijnlijk zou ik wel mogen. Maar ik zorg heel erg voor mezelf, en ik heb mezelf keer op keer bewezen. Ik doe alles alleen, en ze weten dat het met mij wel goed komt. Maar dat komt omdat ik een hele aparte band heb met mijn ouders. Met m'n vader ben ik meer vrienden en ik ben eigenlijk de moeder van m'n moeder. Maar ik kan wel begrijpen dat ze je niet naar Rotterdam willen hebben in je eentje. Misschien iemand meenemen?

    Ik ben ook behoorlijk zelfstandig. Ik kan goed voor mezelf zogen. BV vorig jaar in de Zomer. Wij waren naar het bedevaartsoord in Lourdes geweest en teon ben ik in mijn eentje de straat uitgelopen om ijs te halen. En daar heb ik dan ook geen problemen mee, ik vind het juist leuk als i kan laten zien dat ik voor mezelf kan zorgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ik ben ook behoorlijk zelfstandig. Ik kan goed voor mezelf zogen. BV vorig jaar in de Zomer. Wij waren naar het bedevaartsoord in Lourdes geweest en teon ben ik in mijn eentje de straat uitgelopen om ijs te halen. En daar heb ik dan ook geen problemen mee, ik vind het juist leuk als i kan laten zien dat ik voor mezelf kan zorgen


    Nee, niet op die manier. Ik doe de wekelijkse boodschappen vaak, de afwas, ik zeg tegen me moeder als ze iets niet moet doen. Alles van school regel ik zelf, ik regel zelf de financien met m'n club. De problemen op school. Ik regel het als mijn moeder ergens naar toe moet bellen. Op die manier. dus daarom denk ik ook dat ze het me echt niet gaat verbieden als ik wil meeten. Ze vertrouwt mij 100%. Als ik zeg dat iets veilig is, is het veilig. Zo ziet zij dat.
    Maar ik snap dat dat niet normaal is, en ik kan het ook begrijpen dat jou ouders het niet willen. Maar dan kun je met ze gaan onderhandelen, en tot een compromis komen. Bijvoorbeeld dat zij jou heenbrengen, en dat hun dan gewoon een dagje Rotterdam in gaan en ze je ook weer ophalen. Maar natuurlijk eerst de optie van 'n vriendin, das veel leuker ;p

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 13:57 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    xD
    Ik zou ook niet zomaar naar Rotterdam mogen hoor
    Niet dat ik het ook zo willen
    Zolang het in Brabant is en niet zo'n grote stad of in zeeland mag het denk wel van mijn moeder
    en ik ben ook 14 :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Was Eindhoven niet de gevaarlijkste stad van Nl?

    Ik mag zelf ook alleen maar in Den bosch mensen meeten of dichter bij mijn huis, mn ouders vinden het anders ook te gevaarlijk.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ja, misschien kun je de plaats ook nog veranderen. Gewoon in een iets minder grote/gevaarlijke stad. het is dan wel jammer omdat Rotterdam goed voor jou ligt, maar als je anders niet mag meeten.. Dan maar 1 of 2x overstappen, toch?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Ja, misschien kun je de plaats ook nog veranderen. Gewoon in een iets minder grote/gevaarlijke stad. het is dan wel jammer omdat Rotterdam goed voor jou ligt, maar als je anders niet mag meeten.. Dan maar 1 of 2x overstappen, toch?

    Dat mag ik ook niet, overstappen dan zijn ze ang dat ik de verkeerde trein neem. En mijn klein K** stadje is zo stom dat er geen quizletters wonen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben naar een meeting in Rotterdam geweest met allemaal leuke mensen van Q, afgelopen winter en toen was ik nog 14. Ging prima, was echt heel leuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?