• Als jij op al deze punten Ja in kunt vullen dan zou ik het heel erg fijn vinden (als je zelf wil natuurlijk) dat je reageert. Als je niet op al deze punten ja in kunt vullen zou je dan misschien toch willen hh'en? Het is erg belangrijk voor me

    - Ga jij naar het One Direction concert 24 juni 2014?
    - Heb jij een sta plek in vak Groen?
    - Woon je in Gelderland?
    - Ga je met het openbaar vervoer naar Amsterdam?
    - Heb je je examens, her examens of diploma uitreiking gehad?
    - En als laatste zoek jij nog een reismaatje?

    Als jij op al deze vragen Ja in kunt vullen, dan ben ik op zoek naar jou, ik heb namelijk een kaartje voor One Direction, maar zoals je kunt lezen is het dus enkelvoud en de 24e is uitverkocht. En ik wil heel graag naar het concert dus ik zoek nog iemand om mee te reizen en mee te staan bij het concert. Ik wil je natuurlijk wel eerst leren kennen maar dat is logisch.

    Zou je alsjeblieft willen reageren?

    Ik ga al met mensen, sorry.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee
    Nee


    ©1998

    Wunjo schreef:
    Ik ga al met mensen, sorry.


    Maakt niet uit, toch bedankt voor het reageren. Ga jij wel op 24 juni dan?

    BlackAlpha schreef:
    Nee
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee
    Nee


    Wauw haha, dat zijn veel Ja's xD

    - Ga jij naar het One Direction concert 24 juni 2014? Jammer genoeg niet nee
    - Heb jij een sta plek in vak Groen? Nope
    - Woon je in Gelderland? Nee, ben van België, dus das al véél verder
    - Ga je met het openbaar vervoer naar Amsterdam? Nope
    - Heb je je examens, her examens of diploma uitreiking gehad? Dat kan ik nooit op voorhand zeggen hier xp
    - En als laatste zoek jij nog een reismaatje? Nope


    16 - 09 - '17

    Nienkeeee schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, toch bedankt voor het reageren. Ga jij wel op 24 juni dan?


    Nee, de 25e.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cenation schreef:
    - Ga jij naar het One Direction concert 24 juni 2014? Jammer genoeg niet nee
    - Heb jij een sta plek in vak Groen? Nope
    - Woon je in Gelderland? Nee, ben van België, dus das al véél verder
    - Ga je met het openbaar vervoer naar Amsterdam? Nope
    - Heb je je examens, her examens of diploma uitreiking gehad? Dat kan ik nooit op voorhand zeggen hier xp
    - En als laatste zoek jij nog een reismaatje? Nope


    Toch bedankt voor het reageren:)

    Wunjo schreef:
    (...)

    Nee, de 25e.


    Ah oke, was de 25e al uitverkocht?

    Helaas de 24ste word ik al meegesleurd door een vriendin. Ik zit nog steeds in mijn word zo snel mogelikk fan van 1D fase, komt.. goed komt goed. (:


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Helaas mocht ik van m'n ouders niet gaan, anders had ik wel met je gewild, want ik woon ook in Gelderland. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dringend? Het duurt volgensmij nog wel even..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Dringend? Het duurt volgensmij nog wel even..


    Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik houd rekening met het leren kennen van iemand en dat kost gewoon tijd. Want ik snap als iemand wil (het is erg moeilijk namelijk) dat diegene me wel wat wil leren kennen en dat zou ik zelf ook fijn vinden.

    Kraaijkamp schreef:
    Helaas mocht ik van m'n ouders niet gaan, anders had ik wel met je gewild, want ik woon ook in Gelderland. :'D


    Awh das balen dat je niet mocht.. En nice:D

    Incedunt schreef:
    Helaas de 24ste word ik al meegesleurd door een vriendin. Ik zit nog steeds in mijn word zo snel mogelikk fan van 1D fase, komt.. goed komt goed. (:


    Ah haha, das toch ook leuk? Haha

    Is het niet handiger om de volgende keer een extra kaartje er bij te kopen? Dan moet je alleen nog iemand vinden die wil en dat ie jou dan geld terug betaald ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~