• Ik wil een collar kopen voor iemand. Details gaan verder niet veel aan in dit geval, maar ik wil eventjes wat hulp in keuze. Ik twijfel een beetje tussen deze types, en daarom mogen jullie kiezen. Helemaal niet mooi heb ik niets aan, dus kies er toch maar een of laat verder a.u.b geen reactie achter.


    Zeer praktisch en vrij sierlijk



    Vooral mooi en vrij praktisch



    Dubbel op handig, maar wel nogal zwaar voor de drager.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Levine schreef:
    Ik vind ze echt vreselijk. Maar goed, ehm.. als ik dan zou moeten kiezen zou ik toch voor die eerste of tweede gaan.


    There's power in the words you whisper.

    Genius schreef:
    Thefuck nance :W
    Ik stem voor de 2e.


    Ik kan niet kiezen. Thats the fuck. D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Één! :9~ In ieder geval niet 3 ;$


    Alis volat propriis.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Wat is er mis met BDSM? (bloos)
    Het bestaat ook buiten verhaaltjes hoor.
    Ik lees niet zo'n verhaaltjes, ghehe. Iedereen is natuurlijk vrij om te experimenteren met zijn seksleven. Als bepaalde mensen zich daartoe geroepen voelen, moeten ze dat zeker doen. (krul)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 18:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Melusine schreef:
    Één! :9~ In ieder geval niet 3 ;$


    Posture collars zijn vaak minder mooi, maar wel heel handig in training voor een goede houding en mooie nek. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)
    Tja, wat de een vreselijk vind, vind de ander schoonheid.

    Die klasieke dingen vind ik stiekem best mooi, maar die modernere dingen zijn gewoon verneukt :Y)


    Let it come and let it be

    Walhalla schreef:
    (...)Ik lees niet zo'n verhaaltjes, ghehe. Iedereen is natuurlijk vrij om te experimenteren met zijn seksleven. Als bepaalde mensen zich daartoe geroepen voelen, moeten ze dat zeker doen. (krul)


    BDSM is niet alleen een seksleven. Daar is het vaak onderdeel van, maar het is een hele grote verzameling van héél veel dingen (uit het dagelijkse leven). Een alternatieve levensstijl en voor sommigen (bijna) te vergelijken met homoseksualiteit. Niet iets waar je voor kiest, maar wat in je zit. - In de iets serieuzere genres dan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 18:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Posture collars zijn vaak minder mooi, maar wel heel handig in training voor een goede houding en mooie nek. <3

    Haha dat wel ja :9~ Maar ik ging even van bepaalde situaties uit, dan vind ik mooi toch belangrijker teehee :3


    Alis volat propriis.

    SM, ik weet nooit echt wat ik me daarbij moet voorstellen :'D. Naja, wel een beetje, maar dat zal vast lang niet alles zijn X'D.

    Nou ja, ik zou dan voor 1 gaan.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Levine schreef:
    Ik vind ze echt vreselijk. Maar goed, ehm.. als ik dan zou moeten kiezen zou ik toch voor die eerste of tweede gaan.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dit soort topics mogen wel, maar een subforum over Seks & body wordt hysterisch over gereageerd. -__-


    To infinity and beyond •

    Ik zal toch nooit snappen wat mensen aan BDSM vinden... Lijkt me echt verschrikkelijk, je te onderwerpen aan iemand's wil.
    En die halsbanden... Omygoood. o.O
    Het is maar net wat je leuk vindt, mensen als honden te behandelen.
    Maar goed, als ik toch moet kiezen: Nummer 1.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nummer een en drie zijn echt freaking awesome. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind een heel opwindend; elegant, sierlijk y'know! Kies een kies een kies een! (krul)


    We're all mad here.

    De eerste vind ik het mooist.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"